Nokia 3710?ingen netværksdækning?
Fra : sigurno

Dato : 08-06-11 08:54

Jeg har en Nokia 3710 fold. Den melder "ingen netværksdækning" når jeg vil
ringe op og kan dermed heller ikke modtage. Alt andet virker, såsom tage
foto, se dem spil, kalender m.m. Jeg har prøver "tilbage til
fabriksindstilling" skifte simkort, batteriet er fint nok. den er fra
1/10-10. Er der nogen der huar erfaring om hvad
det kan være. Rep. kan jo nemt koste en tusse. Men jeg kan godt lide tlf.

Mvh.

Sigurno

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 09-06-11 15:38

"sigurno" <nospam@sigurno.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1/10-10. Er der nogen der huar erfaring om
> hvad det kan være. Rep. kan jo nemt koste en tusse. Men jeg kan godt

har du haft den fra ny af? hvornår kom problemet?

Fra : sigurno

Dato : 09-06-11 22:03

"Nikolai R. Jensen" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen

> "sigurno" <nospam@sigurno.dk> skrev i en meddelelse

> har du haft den fra ny af? hvornår kom problemet?

Jeg har haft den fra ny af. Det begyndte for ca. fjorten dage siden eller
deromkring.

Mvh.

Sigurno

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 11-06-11 00:17

> "Nikolai R. Jensen" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har haft den fra ny af. Det begyndte for ca. fjorten dage siden eller
> [...]
ja ok... mit bud havde været at den var stjålet... for når en mobil bliver
meldt stjålet så bliver den imei spærret og den ser ud til at virke... men
man kan bare ikke ringe eller skrive til eller fra den.... altså med
forbindelse til nettet og det hele.

ved ikke lige hvad det så kan være... kan jo være den er meldt stjålet ved
en fejl...

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk