Neckstrap til Iphone 4
Fra : J W Nielsen

Dato : 07-06-11 10:20

Hej
Hvordan kan man få Iphone 4 til at hænge omkring halsen.
Jeg har fundet et par produkter: Dels et hvor man sætter en dims i
connectoren i bunden og så sætter en snor i. Dels kan man få et sæt hvor man
erstatter en af skruerne i bunden med et "øje" til en snor. Disse skal det
ikke være...
Det skal heller ikke være en decideret læder- eller stoftaske.

Er mere på jagt efter et cover eller siliconeetui med påsat mulighed for en
"halssnor".
Har I set noget i den retning? (har bla. prøvet mytrendyphone.dk uden held)

Mvh Jørgen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-06-11 00:00

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en "halssnor".
> Har I set noget i den retning? (har bla. prøvet mytrendyphone.dk uden

Crumbler har et par rigtigt fede tasker til iPhone:
http://www.crumpler.eu/index.cfm?seite=device-protection-phone&productID=4659&sprache=EN

Det er godt nok tasker, men de har neckstrap og er nok en god løsning, når
den skal dingle frit.
Konen har en af Crumpler taskerne. Hun er glad for den.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : J W Nielsen

Dato : 10-06-11 11:01

Hej Jesper...
Tak for input - ja, de ser faktisk ok ud. Det vil jeg forelægge for min
pode...
Mvh Jørgen