Nokia E71 batteritid?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 06-06-11 13:51

Kan det være rigtigt at en E71 ikke holder mere end 1 dags tid på
batteriet?

Er der noget at gøre ved det?

Battteriet er på 1500mAh og er originalt.

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Elmand

Dato : 06-06-11 15:36

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> batteriet?
>
> Er der noget at gøre ved det?
>
> Battteriet er på 1500mAh og er originalt.

Tjek hvad der er åben. Har du Blue Toots - data- måske navigation,-og en
masse samtaler, så brugerdu meget strøm.-
I ren stand by og nogle få samtaler skulle den gerne holde 4-5 dage.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 07-06-11 14:07

"Elmand" <elmand@pc.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> masse samtaler, så brugerdu meget strøm.-
> I ren stand by og nogle få samtaler skulle den gerne holde 4-5 dage.

Hej Kurt, jeg har slået stort set alt fra der kunne tage strøm, ikke desto
mindre holder begge mine batterier ikke mere end en dag. Jeg bruger den
ikke til spil og går ikke på 3G(er sat til, men bruger det ikke, da
signalet ikke er så godt her, Telenor).

Det jeg tænkte på var om der er nogen der har set et større batteri, f.eks.
2000mAh?