HTC Desire S? er det normalt?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-06-11 23:09

Hej,

Er det normalt at telefonbogen på en Desire S generelt er underlig?

Da jeg importerede mine numre fra en vcard-fil virkede kun ca. 10%
af dem i People app'en, selv om man sagtens kunne se dem i Phone..
efter en export og en import virkede lidt flere af dem, men først
efter at jeg havde puttet alle numrene op på en google account,
rettet lidt i navnene på nogle af dem (der var et par backslashes)
og derefter importeret dem igen i telefonene fik jeg dem alle sammen
til at virke..

Men nu, hvis jeg tilføjer en person der har ringet eller sms'et til
min telefonbog er det ikke altid at vedkommende dukker op i
"People".. det er sguda noget sært noget?

Ellers synes jeg at når man kommer fra N900/Maemo der ganske vist
ikke har et super stort programudbud, så kan man godt blive skuffet
over kvaliteten af de mange android-apps... ting man var vandt til
at have gratis og i stabil kvalitet på N900 findes kun gratis i
reklameudgaver der ikke altid er særligt stabile.

// Hans

Fra : Hygge Sover

Dato : 04-06-11 13:14

"Hans Joergensen" wrote in message

>Men nu, hvis jeg tilføjer en person der har ringet eller sms'et til
>min telefonbog er det ikke altid at vedkommende dukker op i
>"People".. det er sguda noget sært noget?

Har du sat din telefon til at vise de rigtige kontaktlister... På min
Desire: Personer --> Menu --> Vis Kontakter. - Her kan så krydses af de
kontaktlister som jeg ønsker at få vist.

Du har måske tilføjet i en kontaktliste som pt. ikke bliver vist.

Mvh Hygge

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-11 13:17

Hygge Sover wrote:
> [...]
> kontaktlister som jeg ønsker at få vist.
> Du har måske tilføjet i en kontaktliste som pt. ikke bliver vist.

Jeg fandt faktisk ud af at det var fordi den som default smed dem i
den forkerte kontaktliste..

Det sjove var ved den første import at jeg kunne se at de lå som
google accounts, og at den var sat til at vise dem.. Under valg af
addresselister viste den ganske rigtigt antallet af kontakter, men
man kunne stadig kun se en brøkdel af dem ;)

// Hans