Samsung GT-E1150i: Problem med forbindelse~
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 30-05-11 19:47

Hej!

Nyligt indkøbt som en lille gave.

Nå, men der skulle gerne lidt mp3-musik og den slags over på, men nu har jeg
prøvet to versioner af noget Samsung PC-suite-noget, uden at apparatet kan
finde telefonen (forbundet med kabel til USB).

Jeg har en mistanke om, at telefonen simpelthen er for billig til at
producenten har gidet give sig af med diverse falballader mht. synkronisring
til PC. Denne mistanke er bl.a. affødt af det faktum, at der ikke fulgte
noget USB-kabel med. Det er et jeg har snuppet fra en anden Samsung-telefon.

Men det er irriterende: Man kan vælge én og kun én melodi som ringetone
(mp3), og det indikeres lissom at man burde kunne lægge mere ind...?

Men PC'en vil ikke finde telefonen. Den optræder ikke engang som et eksternt
HD-drev.

Er der en løsning? Eller var det bare penge ud ad vinduet?

Mvh
Mads