Yosion Apple Peel 520
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 29-05-11 12:05

Jeg købte en Yosion Apple Peel 520 da jeg var i USA for kort tid siden.
Ved at sætte en Apple ITouch i en Peel kan man også bruge den som
telefon.
Men jeg kan ikke få den til at virke. Og efter at have søgt på nettet
ser det ud til at problemet er at den ikke kan arbejde med pin-koder.
Men hvordan kan jeg fjerne pin-koden fra mit Sim-kort?

Pft. Carsten

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-05-11 14:43

Den 29-05-2011 13:04, Carsten Pedersen skrev:
> Men jeg kan ikke få den til at virke. Og efter at have søgt på nettet
> ser det ud til at problemet er at den ikke kan arbejde med pin-koder.
> Men hvordan kan jeg fjerne pin-koden fra mit Sim-kort?

Du sætter det i en almindelig mobil, og følger manualens vejledning til
at slå pinkode check fra.

- Chano Andersen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 31-05-11 16:28

In article <4de24d4e$0$304$14726298@news.sunsite.dk>, sunsite012011
@chanoandersen.dk says...

> Du sætter det i en almindelig mobil, og følger manualens vejledning til
> at slå pinkode check fra.
>
> - Chano Andersen

Det har vi forsøgt. I menuen står der at vi kan slå pinkode anmodning
fra.
Men det virker stadig ikke. Problemet er kendt for Apple Peel 520,
f.eks. her:

http://www.cnapplepeel.com/apple-peel-520-news/yosion-open-forum-peel-
fans-world/

Er der andre forslag?