hej se lige den her
Fra : jens koch

Dato : 23-05-11 10:48

Er det en sted man kan risiker at sælge sin gammel mobil??

www.smartdrop.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 23-05-11 11:08

jens koch wrote:
> Er det en sted man kan risiker at sælge sin gammel mobil??
>

> www.smartdrop.dk

"Via hjemmesiden smartdrop.dk, som Berlingske Media står bag, kan man komme
af med den gamle telefon - og endda få penge for den."

Mon tante B vil stå bag noget fusk? Jeg tror det næppe.

Leif

Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-11 13:51

> Er det en sted man kan risiker at sælge sin gammel mobil??

Man kan også komme af med den på den lokale genbrugsplads - der bliver
elektronikaffald også behandlet korrekt.

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 23-05-11 22:21

Den 23-05-2011 14:51, Anders Majland skrev:

> Man kan også komme af med den på den lokale genbrugsplads - der bliver
> elektronikaffald også behandlet korrekt.

Men der får man ikke noget for den.

Leif

Fra : RK

Dato : 24-05-11 07:43

176,- for en flot og velfungerende SonyEricsson Elm 1 år gsmmel.
Smartdrop er et flop.

Fra : Leif Neland

Dato : 24-05-11 09:06

Den 24-05-2011 08:42, RK skrev:
> 176,- for en flot og velfungerende SonyEricsson Elm 1 år gsmmel.
> Smartdrop er et flop.

Hvis man gider bøvlet med DBA eller andet privatsalg, og risikerer at
Brian kommer med sine venner, når telefonen ikke virker mere, kan man
måske få mere for sin brugte telefon.

Som alternativ til genbrugspladsen eller at telefonen bare ligger i
skuffen er det da ikke galt.

Og så kan man glæde sig over at det går til et godt formål.

Leif

Fra : Max

Dato : 24-05-11 09:18

Hej Leif

> Og så kan man glæde sig over at det går til et godt formål.

Ja, og der er også masser af genbrugsbutikker rundt omkring
hvor man bare lige kan smide dem ind, bare husk at resette
dem inden de afleveres.

--
Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-05-11 10:26

Max skrev:

> Ja, og der er også masser af genbrugsbutikker rundt omkring
> hvor man bare lige kan smide dem ind, bare husk at resette
> dem inden de afleveres.

Mig bekendt avsrer et reset omtrent til det som Windows kalder en
formatering: Registreringen i 'filoversigten' slettes, men alle
data er tilgængelige for den der ved hvordan man går bag om
systemet.

Jeg ved ikke hvordan man sletter en mobil ordentligt.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 24-05-11 11:20

Bertel Lund Hansen skrev:

>avsrer et reset

Ikke mere sprut til den herre ;-D

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 24-05-11 11:25

Hej Bertel

> Jeg ved ikke hvordan man sletter en mobil ordentligt.

Jeg plejer at bruge den spidse ende på en lægtehammer,
det ser ud til at virke. Men ellers er det også en jungle,
der er jo ingen standarder i den brance, alle firmaer
har jo deres måde at gøre tingene på, og selv hos de
enkelte firmaer er det individuelt fra model til model,
f.eks. er det ikke alle Nokia modellerne der laver en
disk-wipe ved en hard reset.

Max

Fra : emjeppesen

Dato : 24-05-11 09:27

Leif Neland skrev:

>Som alternativ til genbrugspladsen eller at telefonen bare ligger i
>skuffen er det da ikke galt.

Den kan da altid fungere som vækkeur

Hilsen emj