Nokia E71 Wlan
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 20-05-11 12:40

Hejsa, jeg har lig fået mig en E71 og det eneste problem jeg har, lille som
det er, er at WLAN bliver ved med at finde Accespoint efter 10min. I
opsætning til Accesspoints kan man kun sætte den fra 1,2,3,4,5 op til
10min. der er ikke mulighed for at slå dette fra. Jeg har sat den vores
WLAN netværk her så jeg har ikke brug for at den bliver ved med at søge
netværk.

Er der et fix til dette?

På forhånd tak:)

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Ps. Hvordan afinstallerer man Tiger woods og IBM Lotus traveller, hver gang
jeg har afinstalleret dem kommer de igen når jeg genstarter mobilen.

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-05-11 18:42

On 2011-05-20 13:40:29 +0200, Thunder (4920 Søllested) said:

> [...]
> 10min. der er ikke mulighed for at slå dette fra. Jeg har sat den vores
> WLAN netværk her så jeg har ikke brug for at den bliver ved med at søge

Nu er det længe siden jeg har haft sådan en men du kan slå det fra at
den søger overhovedet.

Du må have fat i manualen.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 21-05-11 11:22

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nu er det længe siden jeg har haft sådan en men du kan slå det fra at den
> søger overhovedet.
>
> Du må have fat i manualen.

Hejsa, det var Nokia Email der forsøgte at sync'e og derfor skulle den
blive ved med at søge accesspoint. Nokia Email var det eneste sted jeg ikke
havde fået sat et fast accesspoint:)

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-05-11 12:29

On 2011-05-21 12:21:52 +0200, Thunder (4920 Søllested) said:

> Hejsa, det var Nokia Email der forsøgte at sync'e og derfor skulle den
> blive ved med at søge accesspoint. Nokia Email var det eneste sted jeg
> ikke havde fået sat et fast accesspoint:)

Åh ja det lort husker jeg godt .. det kan stadigt efter mange år og
mange Nokia telefoner undre mig hvad ingeniørerne tænkte da de
designede symbian.

Symbian er så smæk fyldt med idiotiske småting at det er en prøvelse at
bruge deres telefoner, MEN N71 er en vidunderlig telefon på alle andre
områder. Skulle jeg have en ekstra ved siden af min iPhone 4 ville den
være et meget oplagt valg.