Hvor lang tid tager recovering af HTC Desi~
Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-11 22:59

hej

Min HTC Disere gik helt i selvsving her til aften. Pludselig kunne den ikke
forbinde til noget netværk, den bad hele tiden om kode til Simkortet,
genstartet m.m. så nu har jeg valgt at prøve at køre den tilbage til
fabriksindstillinger, ved hvælp af opskriften "Udførelse af en nulstilling
til fabriksstandarder med telefonens knapper" på
http://www.htc.com/dk/howto.aspx?id=2577&type=1&p_id=312 men hvor lang tid
skal jeg regne med det tager?
Telefon kørte software version 2.2, hvad der er gået forud, da den går i
selvsving, aner jeg ikke, den er ikke blevet forsøgt software opdateret, der
er ikke installeret nye programmer på den og den virkede så sent som klokken
21, men siden da har der ikke været noget der rigtig har virkede i den.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : jk

Dato : 19-05-11 11:34

On Wed, 18 May 2011 23:59:04 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>forbinde til noget netværk, den bad hele tiden om kode til Simkortet,
>genstartet m.m. så nu har jeg valgt at prøve at køre den tilbage til

I den situation har jeg bare skilt telefonen ad, taget simkortet ud,
gnedet kontaktflader med en finger og sat det i igen.

> [...]
>21, men siden da har der ikke været noget der rigtig har virkede i den.

Du skal bruge nogle samtidige tastetryk, downloade en ruu til desire,
køre htc sync og med usb-kabel på: så vil telefonen evt. begynde at
installere den basisudgave af OS, den havde ved leveringen.

søg med google: ruu desire recovery

jeg brugte 1/2 dag på fora med min hero og løste så problemet.

Alternativt kan du ringe til HTC support, og evt. få dem til det, på
garanti.

mvh

John

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-11 12:36

"jk" wrote in

[...]

Task for den opskrift, men jeg prøvede flere ting, der iblandt det du
skriver, men opgav til sidst, købte en ny og sendte den gamle på værksted,
så jeg håber at den kommer retur og virker og så kan den få et nyt liv hos
en anden her i hustanden.