Nokia n 73 ødelagt skærm
Fra : Ivan

Dato : 14-05-11 18:19

Dav i gruppen

Der ligger nogle billeder på mobilen som jeg meget gerne vil rede, have over
på en ny teleforn, hvordan kan det lade sig gøre.
Jeg har en kabel til at satte i stikket på mobil og til en usb-stik.
Er der nogen der kan hjælpe eller er der bare ikke noget at gøre?

Venlig hilsen
Ivan

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 14-05-11 21:09

"Ivan" <dur@ikke.tilnoget> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en kabel til at satte i stikket på mobil og til en usb-stik.
> Er der nogen der kan hjælpe eller er der bare ikke noget at gøre?

hej.

der er flere ting man kan gøre...

1 : skifte skærmen.

2 : sende mig mobilen jeg sætter en ny skærm tapper den for de data der er
og sender den fil til dig som du så bruger til at gendanne på den nye via
pcsuite og den har dem så i sig. og jeg beholder mobilen som ebtaling.

3 : Ellers så er det bare at tænde den, sætte den til computeren og vælge
pcsuite (svært med en flækket skærm men der er så vidt jeg husker kun 3
eller 4 muligheder) og så sikkerhedskopiere den med pcsuiteog så sætte den
nye til og gendanne den med de gamle oplysninger via pcsuite.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk