Dele en video på Facebook virker ikke p
Fra : CK®

Dato : 13-05-11 18:18

Har lige optaget en lille film med min HTC Desire og vil dele den på
Facebook.

Vælger Galleri-> alle videoer-> del.

Så kommer listen med delemuligheder op, og der er godt nok et par
stykker, men ikke Fjæsen.

Hvis jeg vil dele et billede, er der nul problemer.

Hvad er meningen?

Det burde da kunne lade sig gøre, eller hvad?

Claus

Fra : CK®

Dato : 14-05-11 13:24

Den 13-05-2011 20:41, RK skrev:
> Prøv at tage et billede i mindre opløsning.

Joh, men nu er det jo sådan, at billeder ikke er problemet.
Dem kan jeg sagtens uploade til Facebook.

Det er videoklip, jeg ikke kan uploade fra mobilen.

Claus

Fra : Mendoza

Dato : 14-05-11 19:08

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> Joh, men nu er det jo sådan, at billeder ikke er problemet.
> Dem kan jeg sagtens uploade til Facebook.
>
> Det er videoklip, jeg ikke kan uploade fra mobilen.
>
> Claus

Det kræver at du har "Facebook for HTC Sense" installeret. FB fra Marked kan
ikke dele videoer.