Udskrift af sms'er
Fra : Hanzel

Dato : 04-05-11 11:56

Hvordan kan jeg udskrive sms'er fra en Nokia 3310?

Mvh
Christian

Fra : js

Dato : 04-05-11 14:30

Den 04-05-2011 12:56, Hanzel skrev:
> Hvordan kan jeg udskrive sms'er fra en Nokia 3310?
>
> Mvh Christian
ja via ovi suite kopier og indsæt i tekstbehandlings program

fra
Jørgen

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 05-05-11 21:32

"js" <9440@bierstedaf.dk> skrev i en meddelelse

> ja via ovi suite kopier og indsæt i tekstbehandlings program
>
> --
> Mvh
> fra
> Jørgen

fik den med at han skrev nokia 3310?????

personlgit aner jeg ikke hvordan... evt. tage et billede med et kamera af
mobilen hvor beskederne vises... har det det gjort af politiet i en mordsag
på tv.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 06-05-11 11:08

> fik den med at han skrev nokia 3310?????

Den kan tilsluttes pc'en med et specielt kabel med en adaptor der sættes i
klemme mellem telefon og batteri.

Jeg har stadig en liggende.

Men jeg kan ikke længere huske hvilken software jeg brugte til at
kommunikere med den ... men det kan man vel google frem igen

/A - kablet ligger i 9632

Fra : Max

Dato : 06-05-11 11:38

Hej Christian

> Hvordan kan jeg udskrive sms'er fra en Nokia 3310?

Kan du ikke sende dem som mail til dit mailprogram
og så udskrive dem derfra.

Max