Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 10:24

C-vitaminer,Calcium/Magnesium,Jern,Fiskeolie,

En del programmering der proever at faa mig til at sove hele dagen
vaek!

Har jeg efterhaanden faaet helt vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-11 13:02

On Thu, 07 Jul 2011 11:23:54 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> C-vitaminer,Calcium/Magnesium,Jern,Fiskeolie,

> En del programmering der proever at faa mig til at sove hele dagen
> [...]

Ginseng Tonikum(13 procent Alkohol!)

Det har virkelig hjulpet en del!
Jeg har haft indtaget en del Ginseng foer, fra
EFI men syntes ikke det har haft den effekt!

Saa det er nok ogsaa ren programmering:
(Nazist,Perverser,Alkoholiker,Pillemisbruger)

Noget Karsten Bjoernholt og en del andre lavede
mellem 1998-2003, da det ikke lykkedes at programmere
Mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Det blev senere forsoegt demonteret, saa det ikke
gjorde saa stor politiske skade paa DF, fordi det
var tydeligt at det ville blive opdaget!

Demontering gik ud paa at sikre at jeg havde et daarligt
liv, og kun "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Og soeger for at goere mig selv til et moegsvin i andre
menneskers oejne!

Sane Peter