plast opbevaringskasser
Fra : Erik Poulsen

Dato : 07-07-11 20:11

Hejsa
Jeg er på jagt efter nogle store plast opbevaringskasser m/låg.
De er jo ret så bekostelige
Hvor køber i jeres og til hvilke pris?

På forhånd tak
Erik

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-07-11 20:37

Den 07-07-2011 21:10, Erik Poulsen skrev:
> Hejsa
> Jeg er på jagt efter nogle store plast opbevaringskasser m/låg.
> [...]
IKEA har en serie hvor de passer sammen (næsten som legoklodser), og er
billige. Ellers er de også billige i Jysk.

Fra : Preben

Dato : 07-07-11 20:42

Den 07.07.2011 kl. 21:10 skrev Erik Poulsen <egpnews@hotmail.com>:

> Hejsa
> Jeg er på jagt efter nogle store plast opbevaringskasser m/låg.
> [...]

Jysk f.eks.:
http://www.jysk.dk/210/232/234/1903856/a/catalog-sales

--
mvh/Preben

Fra : Ivar

Dato : 07-07-11 20:39

Erik Poulsen skrev:

> Jeg er på jagt efter nogle store plast opbevaringskasser m/låg.
> De er jo ret så bekostelige

Er det noget som dette?
http://www.biltema.dk/da/Hjem/Opbevaring/Asker/Opbevaringsaske/
http://www.biltema.dk/da/Hjem/Opbevaring/Asker/Lag/
Jeg synes ikke at de er specielt dyre.

> Hvor køber i jeres og til hvilke pris?

Jeg køber ikke store plastkasser. Til opbevaring fortækker jeg
papkasser.

Ivar Magnusson

Fra : Armand

Dato : 08-07-11 00:40

Den 07-07-2011 21:38, Ivar skrev:

> [...]
> Jeg synes ikke at de er specielt dyre.

> Jeg køber ikke store plastkasser. Til opbevaring fortækker jeg

Med den forhåndenværende meteorologi ser det ud til at pap et yt og
plastkasser, endog med høje sider, er fornuftigst til gulvopbevaring i
kælderen

--
Armand.