Kattepension i Vestsjælland?
Fra : Intet Navn

Dato : 07-07-11 11:43

Hej,

Senere på 'bagsommeren', når den står på 14 dages ferie for mig, bliver
der desværre ikke mulighed for at tage kattedyret med under armen.

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god kattepension et sted på
Vestsjælland?

--
/Claus (der har lidt dårlig samvittighed, men alligevel synes at han også
fortjener lidt ferie... )

Fra : Anelise

Dato : 07-07-11 18:45

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> /Claus (der har lidt dårlig samvittighed, men alligevel synes at han også

Hej Claus

da jeg boede i Holbæk, brugte jeg altid denne pension til mine katte og
hunde, jeg har altid været meget tilfreds med den og kan varmt anbefale den:

http://www.asserholm.dk/indledning.htm

venlig hilsen
Anelise

Fra : Intet Navn

Dato : 11-07-11 13:29

> da jeg boede i Holbæk, brugte jeg altid denne pension til mine katte og
> hunde, jeg har altid været meget tilfreds med den og kan varmt anbefale
> den:
>
> http://www.asserholm.dk/indledning.htm

Tak for inputtet! Har kontaktet dem og bestilt tid til kattedyret; der
findes trods alt ikke ret meget bedre 'reklame' end personlige
anbefalinger...

--
/Claus