MS Windows
briani 27239
Windows 7 opgradering - fuld pakke ?
Fra : JP

Dato : 07-07-11 11:32

Jeg har to pc'er jeg godt vil have på win7

Den ene køre Vista 64 bit (Har 8gb ram og 1 gb grafik - stationær), den
anden kører XP Media sp3 (har 2gb ram og ½gb grafik - bærbar)
De bruges kun til spil og surf -altså almindeligt brug.
Har tjekket de kan køre win 7.

De priser (edb-priser.dk) jeg kan se på en home premium dansk er

Opgradring 788,00
Fuld version 1294,00
Forskel = 506,00 kr.

Family pack opgradering
978,00 3 stk. dvs. 326,00 pr. stk.
Men da jeg kun skal lave 2 opgraderinger er prisen 489,00

Så hvad skal man købe ???
Pr. pc er det et spring på 300 kr. fra family upgrade til en enkeltstående
upgrade version og derfra 500 til fuld pakke.

Så forskellen mellem billigst og dyrest er ca. 800,00 pr. pc.

Så det logiske valg er family pakken.

Men jeg vil godt høre om I har andre meninger før jeg bestiller.

Mvh J

Fra : Kurd

Dato : 07-07-11 11:58

"JP" <jp@ingen_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så det logiske valg er family pakken.
>
> Men jeg vil godt høre om I har andre meninger før jeg bestiller.

Selvom Family Pack hedder noget med opgradering, kan den heldigvis
installeres på en tom computer - den skal ikke engang snuse til en XP- eller
Vista-skive.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-07-11 21:05

Kurd skrev den 07-07-2011:
> Selvom Family Pack hedder noget med opgradering, kan den heldigvis
> installeres på en tom computer - den skal ikke engang snuse til en XP- eller
> Vista-skive.

Det lyder godt... andre der kan bekræfte det?

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Edmund

Dato : 09-07-11 22:51

Den 09-07-2011 22:04, Jørgen Nielsen skrev:

> Det lyder godt... andre der kan bekræfte det?

Ja mig

--
Mvh Edmund

Fra : Jørgen Nielsen