Ny favicon.ico
Fra : Kurt Larsen

Dato : 29-06-11 14:21

Jeg har omdesignet en favicon.ico. På en ny webside dukker den
pænt op i explorer. På mine gamle websites dukker den IKKE op.

--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-06-11 15:03

Den 29-06-2011 15:21, Kurt Larsen skrev:
> Jeg har omdesignet en favicon.ico. På en ny webside dukker den
> pænt op i explorer. På mine gamle websites dukker den IKKE op.

Det er sandsynligvis fordi, den er gemt i browserens cache.
Alt efter browser kan du prøve at nulstille cacheen for
favicons - bemærk, at det ikke altid er samme sted som den
almindelige cache gemmes.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : Kurt Larsen

Dato : 29-06-11 19:58

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> browser kan du prøve at nulstille cacheen for favicons - bemærk, at det
> ikke altid er samme sted som den almindelige cache gemmes.

Hvordan finder jeg en sådan cash. Jeg bruger IE9
--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-06-11 20:20

Den 29-06-2011 20:57, Kurt Larsen skrev:

> Hvordan finder jeg en sådan cash. Jeg bruger IE9

Prøv at spørge i browsergruppen:
dk.edb.internet.software.browser

Jeg bruger ikke selv IE9, så jeg kan desværre ikke hjælpe.

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-06-11 22:34

Kurt Larsen skrev:

> Jeg har omdesignet en favicon.ico. På en
> ny webside dukker den pænt op i explorer.
> På mine gamle websites dukker den IKKE
> op.

Det er jo svært at se når du ikke kommer med
et link til siden

<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" />
skulle kunne det du ønsker.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Kurt Larsen

Dato : 30-06-11 04:29

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen
> Kurt Larsen skrev:
>
> Det er jo svært at se når du ikke kommer med
> et link til siden

så får du en her www.webnetshop.dk
med en nye icon.

> <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" />
> skulle kunne det du ønsker.

Ja, det fungerer helt eminent, tak for hjælpen.

--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-07-11 00:47

Kurt Larsen skrev:

> Ja, det fungerer helt eminent, tak for hjælpen.

Godt!