Kan nogen anbefale en nem kalenderdato rut~
Fra : Kurt Larsen

Dato : 10-06-11 18:11

Til at rydde op i en database skal jeg bruge en dato fra brugeren.

Det nemmeste er vel en kalender at klikke på hvorefter rutinen
$_POSTer datoen til programmet. Helst gratisware

--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-06-11 14:52

Den 10-06-2011 19:10, Kurt Larsen skrev:

> Det nemmeste er vel en kalender at klikke på hvorefter rutinen
> $_POSTer datoen til programmet. Helst gratisware

"Nemmest" kommer meget an på hvis side, man ser problemet fra.

Men kig på http://www.dynarch.com/projects/calendar/old/ - det er den
bedste dato-vælger, jeg er stødt på.

Det er ren Javascript, så jeg sætter follow-up til
dk.edb.internet.webdesign.clientside

M.v.h.

Jonathan

Fra : Kurt Larsen

Dato : 13-06-11 22:03

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bedste dato-vælger, jeg er stødt på.
>
> Det er ren Javascript, så jeg sætter follow-up til

OK. Men tak for henvisningen. Rutinen fungerer allerede
udmærket.
--
Hilsen Kurt Larsen