Aktivering af WinMail i Win 7 DK
Fra : kk

Dato : 07-07-11 10:24

For et par tråde siden bad jeg om hjælp til at installere Winmail i min
Win/ Installation. Som bekendt findes den som "dødvægt" i en Win 7
installation, og kan ikke aktiveres, men skal hentes fra en live Vista,
og erstatte det WinmailDir som ligger under programmer i Win7.
Takket være /john, Jan Vestergård og Ole C, er det nu lykkedes mig at
få en velfungerende Winmail i min Win 7. Programmet fungerer en smule
beskåret, men dækker fuldt ud de behov jeg har til en mailklient.
Desuden er det ret hurtigt!
:D For interesserede kan jeg henvise til tråden, som dækker alle
detaljer, idet jeg gentager min tak for hjælpen fra de signaturer jeg
har nævnt heri.
Kan jeg gøre gengæld, gør jeg det meget gerne, evt. til andre.
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-11 23:21

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> Programmet fungerer en smule beskåret, men dækker fuldt ud de behov
> jeg har til en mailklient.

Jeg bruger den som nævnt kun til news - der oplever jeg ingen forskel i
forhold til Outlook Express på XP.

Jan

Fra : kk

Dato : 10-07-11 11:19

Jan Vestergaard sendte dette med sin computer:

> Jeg bruger den som nævnt kun til news - der oplever jeg ingen forskel i
> forhold til Outlook Express på XP.
>
> Jan

OK, der har jeg nu vænnet mig til MesNews, som anvender farver på
indlæggene, hvilket gør det lidt nemmere at sortere de forskellige
indlæg. Nok en vanesag.
mvh
kk