Sygdom i æbletræ
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-07-11 11:19

Jeg har et lille æbletræ, der er stærkt
angrebet af en eller anden sygdom, se billedet

http://farumjensen.dk/dscf0327.jpg

Ved nogen hvad det kan være og hvorledes
det kan bekæmpes?
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-07-11 17:54

On Tue, 05 Jul 2011 12:18:53 +0200, Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg har et lille æbletræ, der er stærkt
>angrebet af en eller anden sygdom, se billedet
>
>http://farumjensen.dk/dscf0327.jpg

Umiddelbart vl jeg sige et hårdt angreb af bladlus for kort tid siden.
Jeg kan ikke se om de er der endnu.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 05-07-11 22:38

Spul dem af.
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-07-11 16:37

Den 05-07-2011 18:53, Mads Lie Jensen skrev:

> Umiddelbart vl jeg sige et hårdt angreb af bladlus for kort tid siden.
> Jeg kan ikke se om de er der endnu.

Det var bladlus, da jeg fik kigget
ordentligt efter. Det er bare
meget værre end jeg nogensinde