belægningssten, navn?
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-06-11 15:29

Hej NG
jeg søger navnet på nogle belægningssten. Ved godt det var nemmere med et
billede, men det kan ikke lade sig gøre lige nu, så jeg forsøger med en
beskrivelse:

Hvis man stiller stenen på højkant, minder den meget om en steriliseret
kvindefigur. 2 ben, brede hofter, smal talje og lidt bredere skuldre.

Håber at nogle kan genkende beskrivelsen

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : Leif Neland

Dato : 28-06-11 19:28

Den 28-06-2011 16:28, Carsten Finn Rasmussen skrev:
> [...]
>
> Hvis man stiller stenen på højkant, minder den meget om en steriliseret
> kvindefigur. 2 ben, brede hofter, smal talje og lidt bredere skuldre.

Jeg tror ikke man kan se forskel på en steriliseret og en frugtbar
kvinde

Leif

Fra : Max

Dato : 28-06-11 21:17

Hej Carsten

> Håber at nogle kan genkende beskrivelsen

Måske IBF SuperLock ?

Max

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-06-11 15:59

Close, but no cigar.... De hedder åbenbart Fiskesten. Så skal jeg bare
finde dem

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...