Skjulte hængsler
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 24-06-11 22:47

http://www.carl-ras.dk/e-shop/beslag/haengsler/skabshaengsler/skjulte/skjulthaengseloe35mm110/

Hvordan monteres disse?

Jeg har en låge som jeg skal lave fordybningerne i til dem, men med hvad?

Jeg tænker et hulbpr uden boret i midten og så bore igennem en skabelon x mm
ned og så et mindre hulbor og derefter grave træet ud.

Er der lettere metoder?

Hvordan langt inde skal hullet bores?

Hvis man skal montere en plade i en åbning der er 100 cm bred, hvor bred må
pladen så være?

Håber nogen kan hjælpe for jeg er virkeligt på bar bund!

Fra : Mogens

Dato : 25-06-11 11:56

Rasmus Ibsen a écrit :
> [...]
> pladen så være?
>
> Håber nogen kan hjælpe for jeg er virkeligt på bar bund!

På den side du henviser til er det hængselbor du skal bruge da også
vist

Mogens

Fra : Max

Dato : 25-06-11 12:05

Hej Mogens

> På den side du henviser til er det hængselbor du skal bruge da også
> vist

Som også kaldes et Forstnerbor :)

Max

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 26-06-11 09:38

> På den side du henviser til er det hængselbor du skal bruge da også
> vist

Ej det er næsten for let så

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6125&n=20100

Tak!