Havegruppe
Fra : Aksel

Dato : 20-06-11 16:25

Der er ikke - synes nogen - behov for en opspaltning af denne gruppe i en
havegruppe og en husgruppe.
Det et OK for mig, for der er en relativ ny side - haveABC.dk - som jeg tror
kan udvikle sig til et godt sted at drøfte alle slags haveproblemer.
Jeg kan anbefale havefolket at skele til denne side, men der findes dog også
andre specialsider - heldigvis.
Mvh
Aksel

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-11 17:00

Den 20-06-2011 17:24, Aksel skrev:
> [...]
> kan udvikle sig til et godt sted at drøfte alle slags haveproblemer.
> Jeg kan anbefale havefolket at skele til denne side, men der findes dog også

Husk samtidig at reklamere for nyhedsgruppen i dine specialsider. Det
kunne jo være det gav lidt trafik her, så man slap for at besøge diverse
sikkert reklamefinancierede hjemmesider.

Leif

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-06-11 18:14

Mon, 20 Jun 2011 17:24:31 +0200 skrev Aksel:

> [...]
>kan udvikle sig til et godt sted at drøfte alle slags haveproblemer.
>Jeg kan anbefale havefolket at skele til denne side, men der findes dog også

Fint at der er over 5.000 artikler, men er der et debatforum? Njet! Du
må altså stadig ty til dette forum for at kunne stille spørgsmål.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-06-11 20:03

Kurt Hansen wrote:

> Fint at der er over 5.000 artikler, men er der et debatforum? Njet! Du
> må altså stadig ty til dette forum for at kunne stille spørgsmål.

Det er der til gengæld på havenyt.dk hvis forum jeg selv har benyttet en
del førhen. Der er også en brevkasse.

Jeg har bestemt ikke researchet indgående, men havenyt.dk's forum er det
bedste jeg er stødt på.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 21-06-11 20:28

On Mon, 20 Jun 2011 21:02:41 +0200, Martin Larsen
<martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>del førhen. Der er også en brevkasse.
>
>Jeg har bestemt ikke researchet indgående, men havenyt.dk's forum er det

Det er desværre bare en pine at følge med i web-baserede fora
Det er så dejlig nemt at læse news.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-06-11 20:38

Mads Lie Jensen wrote:

> Det er så dejlig nemt at læse news.

Ja. Men herom er desværre 90% af internetbrugerne ganske uvidende!

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-06-11 22:27

Aksel skrev:

> Der er ikke - synes nogen - behov for en
> opspaltning af denne gruppe i en havegruppe
> og en husgruppe.

Jeg har prøvet for nogle år siden - det var der
ikke stemning for dengang.

Problemet er at gruppen i sommerhalvåret mest
er "have" - og i vinterhalvåret "hus".

Jeg synes også at en opdeling ville være en god
løsning, jeg orker bare ikke det kæmpearbejde
det er at lave en OTD til dk.admin, og alle de
forskellige beslutningsprocesser det medfører.

Hvem der beskutter om sådan noget kan lade
sig gøre er ikke til at finde ud af - de snakker bare
om at der skal være trafik til det, jamen hvor stor
skal denne trafik være?

Jeg synes da at hus+have-gruppen har en rimelig
trafik.

FUT: news:dk.admin

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-06-11 23:03

Allan Vebel skrev:

> [...]

Det drejer sig om news:dk.fritid.hus-og-have

> Problemet er at gruppen i sommerhalvåret mest
> er "have" - og i vinterhalvåret "hus".

Hvem bestemmer om gruppen kan opdeles, og
hvor meget trafik skal der til, før det kan lade sig
gøre?

> Jeg synes også at en opdeling ville være en god
> løsning, jeg orker bare ikke det kæmpearbejde
> det er at lave en OTD til dk.admin, og alle de
> forskellige beslutningsprocesser det medfører.

Jeg har bare set så mange nyttesløse debatter,
som jeg i mange tilfælde springer let og elegant
over, fordi de aldrig fører til et resultat.

Hvornår er en dobbeltgruppe sidst blevet splittet
op i to grupper?

Inden for dk.edb.internet.webdesign er der en hel
masse undergrupper, blandt andet:

clientside
html
ris+ros
serverside.asp
serverside.php

.... og flere andre - det går da fint, de fleste accepterer
denne opdeling, ellers komme der nogen for at
fortælle dem noget andet

> Hvem der beskutter om sådan noget kan lade
> sig gøre er ikke til at finde ud af - de snakker bare
> om at der skal være trafik til det, jamen hvor stor
> skal denne trafik være?

Det er fortsat spørgsmålet.

> Jeg synes da at hus+have-gruppen har en rimelig
> trafik.

Hvad er rimelig trafik? Jeg ser nye spørgsmål og
svar i gruppen hver eneste dag - er det rimeligt?

Fra : Cykelsmeden

Dato : 21-06-11 08:14

Den 20-06-2011 23:26, Allan Vebel skrev:
> Jeg har prøvet for nogle år siden - det var der
> ikke stemning for dengang.

og trafikken er ikke steget siden

> Problemet er at gruppen i sommerhalvåret mest
> er "have" - og i vinterhalvåret "hus".

fornuftig anvendelse

> Jeg synes også at en opdeling ville være en god
> løsning, jeg orker bare ikke det kæmpearbejde
> det er at lave en OTD til dk.admin, og alle de
> forskellige beslutningsprocesser det medfører.
Generer noget trafik, så kan det være at andre gider.

tro mig:
opdeling giver ikke trafik, men trafik fordrer opdeling.

//finn

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-06-11 00:13

Cykelsmeden skrev:

> opdeling giver ikke trafik, men trafik fordrer
> opdeling.

En opdeling giver vel lige så meget trafik i to
grupper i stedet for én?

Folk skal naturligvis ligge vænne sig til at der
er en opdeling.

Jeg tror på at det giver mere trafik - nu skal
havefolket ikke tænke på hvad husfolket tænker
og gør - og omvendt.

Det er den tanke jeg har tænkt for mange år
siden, men ingen har opdelt gruppen endnu, og
hvorfor ikke?

Jeg er ikke interesseret i hvordan folk blander
mørtel til en skillevæg, jeg vil hellere høre om
folks erfaring med højbede til krydderurter, men
alligevel er jeg nødt til at høre om mørtel når jeg
bladrer gennem gruppen.

Det er den slags tanker der ligger til grund for en
opdeling - trafik eller ej.

Om en opdeling vil give mere eller mindre trafik,
ved jeg naturligvis ikke noget om. Jeg tror på at
det vil give det samme, bare fordelt på de to nye
grupper - er det ikke godt nok?

Fra : Max

Dato : 22-06-11 06:50

Hej Allan

> En opdeling giver vel lige så meget trafik i to
> grupper i stedet for én?

Ja, men hvorfor opdele en gruppe hvor trafik-
mængden trods alt er begrænset ?

> Jeg tror på at det giver mere trafik - nu skal
> havefolket ikke tænke på hvad husfolket tænker
> og gør - og omvendt.

Det tror jeg ikke på, og have og hus folk er såmændt
de samme mennesker, og de to ting hænger så
meget sammen at de høre sammen i samme gruppe.

> Det er den tanke jeg har tænkt for mange år
> siden, men ingen har opdelt gruppen endnu, og
> hvorfor ikke?

Fordi ingen vel har fundet det fornuftigt.

> [...]
> folks erfaring med højbede til krydderurter, men
> alligevel er jeg nødt til at høre om mørtel når jeg

Ja, men du kan da let og elegant hoppe over de
indlæg der ikke passer dig, antallet af indlæg
overbelaster dig ikke.

--
Mvh Max

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-06-11 08:11

Wed, 22 Jun 2011 07:49:40 +0200 skrev Max:

>Hej Allan

>Ja, men hvorfor opdele en gruppe hvor trafik-
>mængden trods alt er begrænset ?

Med samme argumentation kunne man jo sige, at der ikke er grund til at
have to kørebaner på en vej, hvor der kun er lettere trafik.

Jeg forstår ikke rigtig denne indædte modstand mod at splitte en
gruppe op. Det koster jo ikke noget, så der er jo ingen der mister
noget.

Selvfølgelig vil der være et vist personsammenfald blandt brugerne af
de to nye grupper, men jeg er enig i, at de virkeligt
haveinteresserede ikke samtidigt er til gør-det-selv med at sætte et
nyt køkken op, skære gevind i et vandrør m.m. Det er to helt
forskellige verdenen og jeg synes ikke vi hører naturligt sammen.

Fra : Max

Dato : 22-06-11 09:09

Hej Kurt

> Med samme argumentation kunne man jo sige, at der ikke er grund til at
> have to kørebaner på en vej, hvor der kun er lettere trafik.

Man bygger jo heller ikke motorveje på Samsø, vel.

> Jeg forstår ikke rigtig denne indædte modstand mod at splitte en
> gruppe op. Det koster jo ikke noget, så der er jo ingen der mister
> noget.

Hvorfor splitte noget der virker ?

--
Mvh Max

Fra : Aksel

Dato : 22-06-11 09:23

> Hvorfor splitte noget der virker ?

Men der er jo nogen, som mener, at grupperne ville virke bedre efter en
opsplitning.
Mvh
Aksel

Fra : Max

Dato : 22-06-11 09:21

Hej Aksel

> Men der er jo nogen, som mener, at grupperne ville virke bedre efter
> en opsplitning.

Så må de jo hive argumenterne frem og overbevise
os tvivlere om det.
Det er min overbevisning at det er forkert at splitte
en gruppe der har 3-4 nye indlæg om dagen.

--
Mvh Max

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-06-11 09:34

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Så må de jo hive argumenterne frem og overbevise
> os tvivlere om det.
> Det er min overbevisning at det er forkert at splitte
> en gruppe der har 3-4 nye indlæg om dagen.

Enig. Det vil blot generere to grupper med så lille trafik, at de sidste
trofaste brugere finder andre veje. Dermed er der så endnu flere døde
grupper.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-06-11 10:33

Kurt Hansen skrev:

> Jeg forstår ikke rigtig denne indædte modstand mod at splitte en
> gruppe op. Det koster jo ikke noget, så der er jo ingen der mister
> noget.

Modstanden skyldes udelukkende ønsket om at grupperne skal være
velfungerende. Gruppeopdelinger og -oprettelser kan koste
deltagere hvis ikke der er en fornuftig trafik, for hvis den
kommer under et minimum, så falder de sidste også fra.

Krydspostet til: <news:dk.fritid.hus-og-have>,<news:dk.admin>

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-06-11 10:45

> [...]
> deltagere hvis ikke der er en fornuftig trafik, for hvis den
> kommer under et minimum, så falder de sidste også fra.

Enig, og det kunne faktisk være en begrundelse for at gå den
modsatte vej med mange grupper, altså at nedlægge
undergrupper for at skabe mere liv i overgrupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-06-11 10:59

Kim Ludvigsen wrote:

> Enig, og det kunne faktisk være en begrundelse for at gå den
> modsatte vej med mange grupper, altså at nedlægge
> undergrupper for at skabe mere liv i overgrupperne.

Det kunne man, men vi ved jo også at gruppenedlæggelser ikke fungerer
problemfrit. Det taler for at bevare de nuværende grupper.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-06-11 11:18

Kim Ludvigsen skrev:

> Enig, og det kunne faktisk være en begrundelse for at gå den
> modsatte vej med mange grupper, altså at nedlægge
> undergrupper for at skabe mere liv i overgrupperne.

Ja, hvis vi skulle i gang med den store omlægning, så ville det
ske med flere grupper.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 22-06-11 10:39

Den 22-06-2011 09:11, Kurt Hansen skrev:
> Med samme argumentation kunne man jo sige, at der ikke er grund til at
> have to kørebaner på en vej, hvor der kun er lettere trafik.
og det er vi helt enige i.

at lave et tunnelrør mere genererer ikke større behov for transport.
Bliver behovet større end de eksisterende rør kan klare, laver man en
vej mere. (forhåbentligt snart

//finn

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-06-11 19:55

On Wed, 22 Jun 2011 01:12:31 +0200, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

> En opdeling giver vel lige så meget trafik i to grupper i stedet
> for én?

Desværre ikke nødvendigvis: To halvtomme grupper kan få folk til at
holde sig væk fra dem begge, hvor én gruppe med trafik kan holde folk
til, fordi de kan se, der sker noget... Også selvom de ikke er lige
interesserede i alle emnerne.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 18:06

Den 20-06-2011 23:26, Allan Vebel skrev:
> Jeg har prøvet for nogle år siden - det var der
> ikke stemning for dengang.

som have ejer vil jeg helt sikkert bruge den

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-06-11 14:33

Allan Vebel skrev

> Om en opdeling vil give mere eller mindre trafik,
> ved jeg naturligvis ikke noget om. Jeg tror på at
> det vil give det samme, bare fordelt på de to nye
> grupper - er det ikke godt nok?

Glem alt om en opdeling den ide er dødfødt
Der har været ca 300 indlæg om måneden de sidste par år - i perioden
2003 til 2007 var der op til 16-1700 indlæg om måneden
https://groups.google.com/group/dk.fritid.hus-og-have/about?hl=da

- Peter

Fra : Aksel

Dato : 24-06-11 08:58

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
Allan Vebel skrev

> [...]
Der har været ca 300 indlæg om måneden de sidste par år - i perioden
2003 til 2007 var der op til 16-1700 indlæg om måneden

Jeg fornemmer, at der efterhånden er kommet tilstrækkeligt med modstand mod
en opslitning af gruppen, vel mest selvbyggere, som frygter for få indlæg.

Jeg abonnerer på en anden newsgruppe, som bestemt ikke er overfyldt med
indlæg: I det sidste år har der været ialt 26 indlæg - hvoraf jeg er kommet
med 14 af dem.

En gruppe med få indlæg kan altså eksistere uden trusler om lukning. Jeg
synes, at det burde være fagligheden - og ikke antallet - der styrer
indenfor de enkelte grupper.

Jeg tilstår, at jeg ikke ved, hvem der har bøvlet med grupperne og betaler,
hvis der er udgifter. Er der vundet noget ved en øget sammenlægning - som
nogen har foreslået. Det ville være et enormt tilbageskridt og øge
vanskeligheden ved at find rundt i systemet.

Mvh
AQksel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-06-11 09:20

Aksel skrev:

> Jeg abonnerer på en anden newsgruppe, som bestemt ikke er
> overfyldt med indlæg: I det sidste år har der været ialt 26
> indlæg - hvoraf jeg er kommet med 14 af dem.

Det kunne være kønt hvis du skulle have ventet en måned på at få
svar på dine spørgsmål om opdeling/sammenlægning, ikke?

I webdesigngruppen bad jeg om hjælp til at finde et godt
redigeringsprogram til tekniske filer. Jeg fik det første svar 48
minutter efter, og det var et problem jeg stod med her og nu.
Godt at der ikke kun kommer 12 svar om året i den gruppe.

> Jeg tilstår, at jeg ikke ved, hvem der har bøvlet med grupperne
> og betaler, hvis der er udgifter.

Du kan læse alt om usenet her:

   usenet.dk

Kort fortalt så er der ingen udgifter forbundet med styringen.
Der er nedsat en gruppe, kaldet styregruppen, som beslutter hvad
de vil anbefale TDC's kontaktperson, og den anbefaling bliver
stort set altid fulgt. Styregruppen tager bestik af de argumenter
der fremføres her i gruppen, og de kan foretage forskellige
undersøgelse, f.eks. en afstemning, hvis de mener der er behov
for det.

> Er der vundet noget ved en øget sammenlægning - som
> nogen har foreslået.

Ja. Vi kommer af med døde grupper hvilket øger chancen for at der
er nogen der kan svare på spørgsmål og hjælpe med problemer. Jo
flere deltagere, jo mere viden er der til rådighed. Men alt med
måde. Vi skal ikke bunke alle mulige emner sammen hulter til
bulter. Men hus og have er tæt forbundne emner.

Fra : Aksel

Dato : 25-06-11 19:54

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:4e044893$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> Det kunne være kønt hvis du skulle have ventet en måned på at få
> svar på dine spørgsmål om opdeling/sammenlægning, ikke?

Der forstår jeg ikke, hvad du mener.

> [...]
> minutter efter, og det var et problem jeg stod med her og nu.
> Godt at der ikke kun kommer 12 svar om året i den gruppe.

Igen forstår jeg ikke dit resonnement. Det er da fint at få svar efter 48
minutter, men det kan vel også forekomme selvom der kun er 12 spørgsmål om
året.

> Kort fortalt så er der ingen udgifter forbundet med styringen.

Altså er der ingen økonomisk fordel ved at nedlægge grupper.

> [...]
> stort set altid fulgt. Styregruppen tager bestik af de argumenter
> der fremføres her i gruppen, og de kan foretage forskellige

blandt hvem?

>hvis de mener der er behov for det.

> Ja. Vi kommer af med døde grupper hvilket øger chancen for at der
> er nogen der kan svare på spørgsmål og hjælpe med problemer. Jo
> flere deltagere, jo mere viden er der til rådighed.

Det er nok mig, det er galt med. For mig lyder det som volapyk.

>Vi skal ikke bunke alle mulige emner sammen hulter til
> bulter.

Totalt enig.

>Men hus og have er tæt forbundne emner.

Uenig. Eksempelvis vandskuring af mur er ikke tæt forbundet med
kartoffeldyrkning.

Mvh
Aksel

Fra : Hauge

Dato : 25-06-11 19:58

Den 25-06-2011 20:54, Aksel skrev:
> blandt hvem?

Brugerne (os).

> Det er nok mig, det er galt med. For mig lyder det som volapyk.

Så får du meget svært ved at argumentere for at dele gruppen op. Hvis
der skal så lidt til at volapykke dig, så bliver det umuligt at forklare
hvorfor gruppen skal opdeles.

Men uanset hvad, så skal det gøres som et oplæg til debat, som du kan se
på usenet.dk, ellers sker der slet intet, og har du ikke tiden til det,
tjaeh, så drop det.

> Uenig. Eksempelvis vandskuring af mur er ikke tæt forbundet med
> kartoffeldyrkning.

Men er buske der gror op ad huse, hus eller have?

Men helt seriøst, da det er brugerne der skal diskutere et grundlag for
en eventuel opdeling, så får du meget svært ved at få det forslag
igennem, det er jo ikke kun en etmandsafstemning.

Mvh Hauge

Fra : Aksel

Dato : 26-06-11 13:13

> [...]
> eventuel opdeling, så får du meget svært ved at få det forslag igennem,
> det er jo ikke kun en etmandsafstemning.

Jeg fornemmer - med den stemning, der overvejende er i gruppen - at det
bliver sværere at udskille "Haven" fra gruppen, end at få Tjetenien udskilt
fra Rusland.
Det samme besvær vil der selvfølgelig være, hvis man skulle forsøge at få
opbakning til oprettelse af en helt ny havegruppe. Den "tunge" ende af denne
gruppe ville selvfølgelig mobilisere alt for at forhindre det.

Jeg erkender, at det er næsten ikke til at røre ved for alm. mennesker, og
derfor vil jeg søge andre veje.

Mvh
Aksel

Fra : Hauge

Dato : 26-06-11 13:11

Den 26-06-2011 14:13, Aksel skrev:
> Jeg erkender, at det er næsten ikke til at røre ved for alm. mennesker, og
> derfor vil jeg søge andre veje.

Ja det er træls ikke at få sin vilje.

Mvh Hauge

Fra : Lars

Dato : 26-06-11 13:47

On Sun, 26 Jun 2011 14:11:10 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Ja det er træls ikke at få sin vilje.

Han vil ikke være den første som er gået bort i ophidset tilstand
fordi de ikke fik deres vilje i nyhedsgrupperne. Nogen mener endda at
de havde fundet de vise sten.
Men i sidste ende er det jo den "diktatoriske" styregruppe som
enevældigt bestemmer hvilke grupper der skal oprettes og nedlægges.
Det er vidst flere år siden at der er sket ændringer.

--
Lars

Fra : Aksel

Dato : 26-06-11 14:56

> Ja det er træls ikke at få sin vilje.

Ja, det siger oprørerne i Syrien også.
Mvh
Aksel

Fra : Hauge

Dato : 26-06-11 15:07

Den 26-06-2011 15:56, Aksel skrev:
> Ja, det siger oprørerne i Syrien også.

Hvis du sammenligner dit tuderi her i grupperne, med det der sker i
Syrien, så er det vist bedst at du bare fiser andre veje, du er
vitterligt for tåbelig.

/Hauge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-11 16:16

Aksel skriver:

> Ja, det siger oprørerne i Syrien også.

Ja, men modsat dig, så gider de at lave noget arbejde for at komme
videre.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Max

Dato : 26-06-11 13:50

Hej Aksel

> Jeg erkender, at det er næsten ikke til at røre ved for alm.
> mennesker, og derfor vil jeg søge andre veje.

Tingenes tilstand er som de er fordi de fleste har den
mening at det skal være sådan. Har du bedre argumenter,
ja så kan du får det ændret hvis du kan overbevise
andre om at det er bedre, har du ikke, ja så må
du leve med det som det er.

Og kan du ikke bruge gruppen som den er nu, ja
så er du måske bedst tjent med at finde andre veje.

Max

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-11 14:20

Aksel skriver:

> Jeg erkender, at det er næsten ikke til at røre ved for alm. mennesker, og
> derfor vil jeg søge andre veje.

Nej, du erkender at det betyder en større arbejdsindsats end det du
gider at ligge for dagen og at ikke alle er enige med dig.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-06-11 14:28

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Aksel skriver:

> Nej, du erkender at det betyder en større arbejdsindsats end det du
> gider at ligge for dagen og at ikke alle er enige med dig.

Det er altid lettere at skælde ud på andre når man står overfor en
opgave som er større end man orker eller magter. Så er man nemlig selv
uden ansvar.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Aksel

Dato : 28-06-11 18:12

"Erik Olsen" <me3@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det er altid lettere at skælde ud på andre når man står overfor en opgave
> som er større end man orker eller magter. Så er man nemlig selv uden
> ansvar.

Man behøver bare at se adskillige indlæg tilbage i tråden for at notere sig,
hvor mange - der stort set uimodsagt - er enige om, at alle anmodninger om
opsplitning af denne gruppe er uønsket. Det er så bare det. Hvis jeg uden
støtte skulle kæmpe mod denne front, var mine udsigter på forhånd minimale.
At jeg afstår, har ikke så meget at gøre med, hvad jeg orker eller magter,
men da mine udsigter for succes ville være ligeså store, som hvis jeg
aspirerede til at blive statsministerkandidat for enhedslisten, er det
nødvendigt at jeg stikker piben ind. Man må jo prioritere sin tid og energi.
Og det bliver mange af jer sikkert glade for.
Mvh
Aksel

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-06-11 18:13

Aksel wrote:

> [...]
> succes ville være ligeså store, som hvis jeg aspirerede til at blive
> statsministerkandidat for enhedslisten, er det nødvendigt at jeg

Helt i orden, men kunne vi ikke blive fri for hyleriet.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Aksel

Dato : 28-06-11 19:01

> Helt i orden, men kunne vi ikke blive fri for hyleriet.

Jamen, hvem er det, der hyler?
Såvidt jeg kan se, kan det være dig, der er kapelmester!
Mvh
Aksel

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-06-11 19:14

Aksel wrote:

> Jamen, hvem er det, der hyler?
> Såvidt jeg kan se, kan det være dig, der er kapelmester!

Igen: Det er altid lettere at skælde ud på andre når man står overfor en

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-11 18:49

Aksel skriver:

> [...]
> støtte skulle kæmpe mod denne front, var mine udsigter på forhånd minimale.

Næh, for styregruppen lytter til alle og leverer du de facts der skal
til (trafik eksempelvis) og går det på den rigtige måde (skriver en
OTD), så bliver der efterfølgende taget stilling.

Men jeg ser at du ikke gider at lave fodarbejdet, så du har ret, det
bliver ikke til noget. Jeg er hverken for eller imod en opdeling, men
mangler stadig at se en OTD...

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-06-11 12:20

Aksel skrev:

> Uenig. Eksempelvis vandskuring af mur er ikke tæt forbundet med
> kartoffeldyrkning.

Det er rigtigt. Det er ikke den måde de er forbundne på. Men hvis
man har et hus, har man med stor sandsynlighed også en have.
Derfor vil der være et ret stort sammenfald mellem folk der kan
besvare husspørgsmål, og dem der kan besvare havespørgsmål.