Stolpetoppe (-hatte) af træ
Fra : Poul

Dato : 17-06-11 05:38

Vi vil gerne købe nogle stolpetoppe af træ, men nu til dags sælger man
dem åbenbart kun af metal. Ved nogen hvor man kan købe dem af træ? Jeg
ved at man kan få dem i Sverige, men hvad de på svensk (så man kan
søge efter dem på nettet)?

Poul

Fra : Erling

Dato : 17-06-11 13:50

Den 17-06-2011 13:37, Poul skrev:
> [...]
> dem åbenbart kun af metal. Ved nogen hvor man kan købe dem af træ? Jeg
> ved at man kan få dem i Sverige, men hvad de på svensk (så man kan

måske dette kan gi' dig hints:
http://www.traguiden.se/TGtemplates/PageTwoColumn.aspx?id=5410
http://www.traguiden.se/TGtemplates/popup2spalt.aspx?id=5602&contextPage=5410

mvh
Erling

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-06-11 20:47

Poul skrev:

> åbenbart kun af metal. Ved nogen hvor man
> kan købe dem af træ?

Jeg ville lave dem selv - vandfast krydsfiner,
lim, maling og en lang skrue.

Skal det være helt specielt, er findes der også
virksomheder der laver sådan noget, se:
http://traedesign.dk

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-11 14:00

Rester af svejsetagpap er også ideelle - ombukkede kanter (1-2 cm) skal have
søm for at holde sig i solen.
Mvh
KSor

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-06-11 22:28

KS skrev:

> Rester af svejsetagpap er også ideelle

Sikkert, men Poul ville altså have dem af træ

Fra : Steen Suder

Dato : 19-06-11 06:47

> [...]
> dem åbenbart kun af metal. Ved nogen hvor man kan købe dem af træ? Jeg
> ved at man kan få dem i Sverige, men hvad de på svensk (så man kan

Jeg stødte på stolpehatte i træ i Bauhaus (Viby J) i går.

--
Steen Suder

Fra : Poul

Dato : 19-06-11 06:18

On 19 Jun., 07:46, Steen Suder <sfs_news_s...@suder.dk> wrote:
Mange tak for alle svarene.

Det hedder åbenbart en stolpkrön på svensk.
Jeg vil også prøve Bauhaus (havde opgivet på forhånd, men det skal man
altså ikke).

Mvh. Poul