postkasse igen!
Fra : Cykelsmeden

Dato : 17-06-11 08:34

Jeg er, som flere andre, godt træt af den nye lov, men ligesom en masse
erhvervsdrivende uden affald må betale for brug af genbrugspladsen, må
jeg jo nok krybe til korset, og anskaffe mig en blikkasse.

Spørgsmålet er så:
Kan jeg på nogen måde forhindre at private reklamedistributionsfirmaer
udnytter statens overgreb? Jeg har ikke noget imod at få reklamerne, jeg
vil bare gerne stadig have dem til bagdøren ved siden af
papircontaineren. det er ret store mængder jeg kommer til at bære ret
langt, bare fordi postvæsenet skal have let ved at aflevere 4 julekort.

Iøvrigt forstår jeg heller ikke at det kan være lovligt at postvæsenet
ompakker adresseløse reklameforsendelser til adresserede forsendelser.

//finn

Fra : Max

Dato : 17-06-11 11:36

Hej Finn

> jeg vil bare gerne stadig have dem til bagdøren ved siden af
> papircontaineren. det er ret store mængder jeg kommer til at bære ret

Sæt papircontaineren ved siden af postkassen.

Max

Fra : Klaus G.

Dato : 17-06-11 14:41

> Sæt papircontaineren ved siden af postkassen.
Præcis, det handler ikke om hvor godt man kan løse en given opgave, men hvor
nemt man kan komme om ved det :)

--
Klaus G.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 17-06-11 15:41

Den 17-06-2011 15:41, Klaus G. skrev:
> Præcis, det handler ikke om hvor godt man kan løse en given opgave, men
> hvor nemt man kan komme om ved det :)
det vil være meget let her, nemlig et engangsforeteelse

Dronningebusken er lige sprunget ud, så der er max 4 dage til næste storm!!

//finn

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-06-11 19:21

>Dronningebusken er lige sprunget ud, så der er max 4 dage til næste storm!!

Niks, den sprang ud sidste fredag

Mvh Maria

Fra : Cykelsmeden

Dato : 20-06-11 13:33

Den 17-06-2011 20:20, Maria Frederiksen skrev:
> [...]
Den kom så nu

> Niks, den sprang ud sidste fredag

Du bor nok på Fyn eller Sjælland, der ovre i den øster end'!
//finn