Etageprimula
Fra : Aksel

Dato : 05-06-11 21:52

Etageprimula er en fantastisk plante. Den er køn, frodig og holder længe.
Se dette link:

https://picasaweb.google.com/akselptrsn300/0506201102?authkey=Gv1sRgCLmf7puOnJq8ag&feat=directlink

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-06-11 05:01

Sun, 5 Jun 2011 22:51:54 +0200 skrev Aksel:

>Etageprimula er en fantastisk plante. Den er køn, frodig og holder længe.
>Se dette link:
>

>https://picasaweb.google.com/akselptrsn300/0506201102?authkey=Gv1sRgCLmf7puOnJq8ag&feat=directlink

Smukt arrangement. Formerer du dem selv?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Aksel

Dato : 06-06-11 11:01

"Kurt Hansen" <kurt@ugyldig.invalid> skrev i en meddelelse

> Smukt arrangement. Formerer du dem selv?
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Det er Vorherre, der sørger for formeringen. Nogle år hjælper jeg ham -
især hvis vi bliver lidt uenige om farveudvalget, så er det mig, der står
for at selektere.
Mvh
Aksel