Græs på taget
Fra : Svend Erik

Dato : 27-05-11 20:51

Jeg er blevet ejer af en gammel beboelsesvogn til min kolonihave, den er af
metal, også taget. Den har fladt tag. Er der nogen, ved om jeg kan lave græs
på taget, når det er et fladt tag. Og skal der være noget mellem taget og
jorden, som græsset skal gro i. På forhånd tak.

Fra : Max

Dato : 27-05-11 20:57

Hej Svend Erik

> Jeg er blevet ejer af en gammel beboelsesvogn til min kolonihave, den

Du kan læse de generelle betragtninger her:

http://www.bolius.dk/alt-om/tag/artikel/graes-som-tagbelaegning/

Max

Fra : CC

Dato : 28-05-11 08:30

Den 27-05-2011 21:50, Svend Erik skrev:
> [...]
> lave græs på taget, når det er et fladt tag. Og skal der være noget
> mellem taget og jorden, som græsset skal gro i. På forhånd tak.

Se her
http://www.icopal.dk/Produkter/Gronne_tage/IcoMoss.aspx