myge net ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-11 04:39

Det skønne ved den her års tid er at man kan have vinduerne åbne stort
set hele tiden uden det bliver for kold - men nu er jeg den lykkelige
ejer af en delvist udtørret sø , hvorfra der kommer en del my (de bider
af en eller anden grund ikke ) men jeg mener ikke de skal ind er der
noget der har erfaring for noget man evt. kan sætte på karmen som holder
dem ude og lader den friste luft kommer ind :) ?
--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : CC

Dato : 20-05-11 07:23

Den 20-05-2011 05:39, Bo M Mogensen skrev:
> [...]
> noget der har erfaring for noget man evt. kan sætte på karmen som holder
> dem ude og lader den friste luft kommer ind :) ?

Gå en tur i byggevaremarked. Der kan du købe et system bestående af
Velcobånd som "klisterbånd", der limes på i lysningen og et myggenet der
sættes fast i Velcobåndet.

eller

http://www.3mshop.dk/product.asp?product=92&WT.srch=1&gclid=CJ_J14vy9agCFYYTfAodk2iDVA

(det var Google 1. hit ved søgning på myggenet)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-11 03:19

Den 20-05-2011 08:22, CC skrev:

> [...]
>
> http://www.3mshop.dk/product.asp?product=92&WT.srch=1&gclid=CJ_J14vy9agCFYYTfAodk2iDVA
>

> (det var Google 1. hit ved søgning på myggenet)

dem skal jeg da have nogen af - problemet er egentligt ved de vinduer
hvor lyset er tændt - i et f.eks mørkt badeværelse kommer de ikke ..

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Henrik J

Dato : 20-05-11 13:27

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget der har erfaring for noget man evt. kan sætte på karmen som holder
> dem ude og lader den friste luft kommer ind :) ?

Nu tror jeg at Bukowski bar' havde taget sig en 6-pack extra, og ignoreret
"mygene".

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-11 20:49

Den 20-05-2011 14:26, Henrik J skrev:
> Nu tror jeg at Bukowski bar' havde taget sig en 6-pack extra, og
> ignoreret "mygene".

kan du engelsk :)

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 20-05-11 19:54

Hvad er en my?

Steen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-05-11 20:23

http://da.wikipedia.org/wiki/My

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-05-11 20:47

Den 20-05-2011 20:53, Steen Jakobsen skrev:
> Hvad er en my?
>
> Steen.

flere ting
1.) My (bogstav) – et græsk bogstav (μ, Μ)
2.) myg hvor der er røget et g med mindre myg staves med k

har du nogensinde læst :
3.) http://www.usenet.dk/?side=citatteknik ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-05-11 09:16

Steen Jakobsen wrote:

> Hvad er en my?

Bl.a. en folkelig betegnelse for en lille bitte smule, eller noget meget
småt. Så helt ved siden af er det vel ikke :)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-05-11 21:30

>oget der har erfaring for noget man evt. kan sætte på karmen som holder
>dem ude og lader den friste luft kommer ind :) ?

Vi købte myggenet i metermål hos Peters Restlager og lavede en løbegang til
en snor/wire, som det så bliver hængt op i hvert forår. Det er en billig
løsning og ikke helt smuk, men meget effektiv i vores soveværelse. Husk at
"stoffet" skal være sort, så det ses mindst.

Mvh Maria

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-11 19:23

Den 23-05-2011 22:29, Maria Frederiksen skrev:

> [...]
> billig løsning og ikke helt smuk, men meget effektiv i vores
> soveværelse. Husk at "stoffet" skal være sort, så det ses mindst.

Det vil jeg da se på det er trods alt 5 ret store vinduer

--
Mv.
Bo M Mogensen