Skruetvinge, hvad hedder denne type?
Fra : TGJ

Dato : 17-05-11 15:52

kortlink.dk/938v

Mangler sådan et sæt, hvad hedder de og evt link til hvor de kan købes

/Thomas

Fra : Max

Dato : 17-05-11 16:11

Hej TGJ

> Mangler sådan et sæt, hvad hedder de og evt link til hvor de kan købes

Det er jo ikke nogen ukendt form for fastgørelse, f.eks. Festool bruger
det også. Så ethvert byggemarkede og lignende steder hvor de sælger
Bosch værktøj burde da kunne levere dem.

Max

Fra : Martin Bak

Dato : 17-05-11 16:52

"TGJ" <somewhere@theinternet.com> skrev i en meddelelse
> kortlink.dk/938v
>
> Mangler sådan et sæt, hvad hedder de og evt link til hvor de kan købes

"Spændebøjler" kunne være et bud. Lige den model du linker til, har jeg mest
set i forbindelse med arkitektlamper.
Her er nogle andre, vist lidt mere robuste, men det er spørgsmålet om den
øverste arm er smal nok til dit formål:
http://www.metabo.dk/Tilbehoerskataloget-haandholdt-elvaerktoej.24196+M56a4d4e239a.0.html

--
Martin