Gratis trådhegn
Fra : Roy Normann

Dato : 14-05-11 09:04

Vi har ca 40 m med grønn trådhegn 90 cm høyt. Hegnet ble oppsatt som en
midlertidig løsning på efteråret forrige år, men skal nå smides vækk. Antar
at hegnet kan rulles sammen på 10 minutter. Som en ekstra bonus følger det
med en treport og et trehegn på 2 m, kjøpt på Silvan. Må også skrues ned.
Hegnet befinder seg i Viborgegnen og gives bort til den første som melder
seg.

Roy

mail: roy(at)ceroy.dk

Fra : Roy Normann

Dato : 14-05-11 14:44

"Roy Normann" skrev i nyhetsmeldingen:
4dce376b$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk ...

[...]

Da har hegnet fått ny eier.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 14-05-11 16:11

Sat, 14 May 2011 15:43:42 +0200 skrev Roy Normann:

> [...]
>Hegnet befinder seg i Viborgegnen og gives bort til den første som melder

Jada og takk for det
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Sælges: Lejlighed med udsigt over grønt område og parketgulv.

Fra : Hauge

Dato : 14-05-11 16:13

Den 14-05-2011 17:11, Kurt Hansen skrev:
> Sælges: Lejlighed med udsigt over grønt område og parketgulv.

Undskyld jeg lige er OT, men lidt sjovt med en lejlighed med udsigt over
et parketgulv

Mvh Hauge

Fra : Ralph

Dato : 14-05-11 16:49

> Undskyld jeg lige er OT, men lidt sjovt med en lejlighed med udsigt over
> et parketgulv

Mon ikke det er derfor han skriver det?

--
Ralph

Fra : Kurt Hansen

Dato : 14-05-11 17:12

Sat, 14 May 2011 17:12:57 +0200 skrev Hauge:

>Undskyld jeg lige er OT, men lidt sjovt med en lejlighed med udsigt over
>et parketgulv

Den slax kvababbelser har jeg flere af. Skifter min signatur med
ujævne mellemrum
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person, som kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Hauge

Dato : 14-05-11 17:19

Den 14-05-2011 18:11, Kurt Hansen skrev:
> Den slax kvababbelser har jeg flere af. Skifter min signatur med
> ujævne mellemrum

Aeh det var sådan noget, var ikke sikker på om det var fis, eller om det
vitterligt var en annonce.

Mvh Hauge

Ps.: Satans fordrukne heste

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-05-11 11:01

On Sat, 14 May 2011 18:19:22 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Aeh det var sådan noget, var ikke sikker på om det var fis, eller om det
>vitterligt var en annonce.
>
>Mvh Hauge
>
>Ps.: Satans fordrukne heste

For nu at ødelægge vitsen totalt.
Hestene på Carlsberg gik ikke et skridt om morgenen, før de
fik en bajer hældt op i kuskens hånd.
mvh Ebbe

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-05-11 12:30

Sun, 15 May 2011 12:01:14 +0200 skrev Ebbe Hansen:

>For nu at ødelægge vitsen totalt.
>Hestene på Carlsberg gik ikke et skridt om morgenen, før de
>fik en bajer hældt op i kuskens hånd.

I Lemvig var der for år tilbage en murer. Han var enorm og kørte på en
Puch Maxi. På vej på arbejde købte han 10 pils, hvoraf han satte de 5
til livs ved ankomsten til byggepladsen. De næste 5 røg i
formiddagspausen og da sendte han arbejdsdrengen afsted efter den
pæste posefuld. Til gengæld kunne man bygge et mindre amtssygehus på
en formiddag

P.S. Hvor langt gik Carls krikker på literen?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-05-11 07:58

On Sun, 15 May 2011 13:30:06 +0200, Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid>
wrote:

> [...]
>en formiddag
>
>P.S. Hvor langt gik Carls krikker på literen?
Så vidt jeg husker, fik de kun en starter om morgenen. Men en sød
tilføjelse. En kusk, som havde en svoger med et lille landbrug syd for
kbhvn (ca. 25 km, efter huskeren) fandt på, og fik tilladelse til at
tage sit spænd med på ferie derned.
Først var de forvirrede, da de blev styret ud på en uvant tur, men
efterhånden snusede de helt vildt, og da de nåede frem og blev sluppet
løs på en græsmark, sprang de rundt som pjattede børn.
Mig bekendt blev det en tradition
mvh Ebbe

NB: Andre end mig må kunne huske det, det var i 50'erne

Fra : Anelise

Dato : 16-05-11 08:46

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 15 May 2011 13:30:06 +0200, Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid>
> wrote:
>

> NB: Andre end mig må kunne huske det, det var i 50'erne

Bare rolig, vi er nogle stykker, der kan det
Min far var købmand på Frederiksberg, og ca. et par gange om ugen kom
Carlsbergs ølvogn med to store jyske heste foran, og mens kusken slæbte
ølkasser ned i kælderen, blev muleposerne hængt om hovederne på hestene, der
så stod og gumlede på deres foder.
Det var et herligt syn
mvh Anelise