Hvor mange watt bruger en kompresser?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-05-11 09:57

Hvor mange watt bruger sådan en husmands-kompressor som fx. dennehér:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1140&n=10

Synes ikke jeg kan finde noget.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-05-11 12:11

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> Hvor mange watt bruger sådan en husmands-kompressor som fx. dennehér:

> [...]
Omkring 2000w vil jeg gætte på.

Dette er vist den samme model (bare med en større tank)
http://www.multikoeb.dk/luftvaerktoej-169/kompressor-560/stanley-kompressor-2-5-hk-50-liter-84508.html

Bjarne K:

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-05-11 10:19

Bjarne K. skrev:
> Omkring 2000w vil jeg gætte på.
>
> Dette er vist den samme model (bare med en større tank)
> http://www.multikoeb.dk/luftvaerktoej-169/kompressor-560/stanley-kompressor-2-5-hk-50-liter-84508.html

Dét var voldsomt!

Nå, men så må jeg fortsætte med at slukke kompressoren når jeg
støvsuger i mit værksted :)

Tak for hjælpen! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-05-11 13:08

Den 13-05-2011 11:18, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nå, men så må jeg fortsætte med at slukke kompressoren når jeg støvsuger
> i mit værksted :)
eller bare lade være med at bruge luftværktøj (for den er vel tæt?)

//finn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-05-11 16:23

On 13 Maj, 14:07, Cykelsmeden <afsen...@not2old.dk> wrote:
> Den 13-05-2011 11:18, Hans Paulin (6310) skrev:> Nå, men så må jeg fortsætte med at slukke kompressoren når jeg støvsuger
>
> eller bare lade være med at bruge luftværktøj (for den er vel tæt?)

Den har en utæthed som jeg ikke har fundet endnu trods ihærdige
forsøg :) - skal i gang med sæbevand :)