Solfilm
Fra : J.K.Arning

Dato : 09-05-11 20:40

Vi skal have monteret solfilm på nogle døre med meget glas, og da penge
ikke hænger på træerne heromkring vil vi gerne montere selv og
accepterer så at det måske ikke kommer til at se 100% godt ud.

Kan i komme med et bud på hvad vi skal købe og hvor vi skal købe (gerne
online), vi bor i Greve men kan også køre længere til den rigtige
forretning hvis det er nødvendigt.

Der er tale om 3 døre hvor den største skal have et stk. film på 78 x 203 cm.
På de 2 andre døre skal stykkerne være lidt mindre.

Filmen må gerne være meget lys, den skal bare slippe så lidt varme
igennem som muligt.

Nogle bud?

Fra : Jan

Dato : 10-05-11 13:10

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> På de 2 andre døre skal stykkerne være lidt mindre.
>
> Filmen må gerne være meget lys, den skal bare slippe så lidt varme igennem

T-Hansen - de har i flere farver samt flere kvaliteter.
Har selv monteret i vinduerne til "udhuset"

/JAn

Fra : Edmund

Dato : 10-05-11 15:40

Den 10-05-2011 14:09, Jan skrev:

> T-Hansen - de har i flere farver samt flere kvaliteter.
> Har selv monteret i vinduerne til "udhuset"

Hvor effektiv er sådan noget solfilm.
--
Mvh Edmund

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-05-11 17:58

On 2011-05-10 16:39:49 +0200, Edmund said:

> Hvor effektiv er sådan noget solfilm.

Jeg har set tal på 50 og helt op til 80%, det lyder af meget.

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-11 16:37

"Edmund" skrev i meddelelsen

Den 10-05-2011 14:09, Jan skrev:

> T-Hansen - de har i flere farver samt flere kvaliteter.
> Har selv monteret i vinduerne til "udhuset"

Hvor effektiv er sådan noget solfilm.
--
Mvh Edmund
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Yderst effektivt med solfilm på ruderne !

På mine sidste to jobs fik vi det sat på ruderne på kontoret pga.
varmeproblemer.

Det er meget effektivt uden at jeg kan sætte tal på - det tager selvfølgelig
også lidt af lyset, men det er ikke at mærke, og du bemærker det kun, hvis
du åbner et vindue og direkte kan se forskellen mellem de filmdækkende
ruder og det åbne vindue - så er forskellen til gengæld meget stor.

Nogen kan så ikke lide det "spejlagtige" udseende, som ruderne får UDEFRA,
men det må man vel leve med.

Mvh
KSor

Fra : Edmund

Dato : 12-05-11 12:24

Den 11-05-2011 17:36, KS skrev:

[...]

ok tak, det må prøves.

Mvh Edmund

Fra : poul christensen

Dato : 10-05-11 20:10

J.K.Arning har bragt dette til os:
> [...]
> På de 2 andre døre skal stykkerne være lidt mindre.
>
> Filmen må gerne være meget lys, den skal bare slippe så lidt varme igennem

Har du prøvet en farvehandel?

mvh poul christensen