Gulvvarme
Fra : Christian Stidsen

Dato : 09-05-11 07:36

Gulvvarme - burde vel ikke være så svært...

Se følgende billede og tænkt over det
http://www.stidsen.dk/images/Gulvvarme.jpg
(Kunstner ukendt)

Kommentarer er velkomne!

M.v.h.

Christian

Fra : Klaus G.

Dato : 09-05-11 17:22

> Se følgende billede og tænkt over det
> http://www.stidsen.dk/images/Gulvvarme.jpg
Jeg har ikke såen studeret over sådan et system før(har ik selv gulvvarme,
endnu). Så kan du forklare hvor fejlen ligger? :)

--
Klaus G.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 09-05-11 20:30

Klaus G. wrote:

> Jeg har ikke såen studeret over sådan et system før(har ik selv
> gulvvarme, endnu). Så kan du forklare hvor fejlen ligger? :)

Det forekomemr mig at se lidt rodet ud men iøvrigt har jeg ikke forstand
på slige sager så jeg siger ikke mere...

/Lars

Fra : Christian Stidsen

Dato : 10-05-11 08:03

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har ikke såen studeret over sådan et system før(har ik selv gulvvarme,
> endnu). Så kan du forklare hvor fejlen ligger? :)

Jeg har ladet mig fortælle at fordi pumpen i systemet kører modsat af
fremløbet vil det aldrig komme til at fungere korrekt.
- men nu har det jo siddet der i 5-6 år, så det fungerer vel...