Nogen som har gode erfaringer med Sættelim~
Fra : uh

Dato : 24-04-11 12:07

Det skal kunne binde en fodliste af træ mod en betonvæg.

Min søn købte i Jem og Fix en af slagsen, "No more nails", som viser sig at
være total blød (uhærdet) efter 24 timer, trods løfter om at den allerede
ville virke efter 10 sekunder.

Spild af tid, penge og materialer, nogen som kan skabe lyspunkter i nedturen
?

I øvrigt god påske!

mvh uh

Fra : uh

Dato : 24-04-11 13:33

"uh" skrev i meddelelsen news:4db40468$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg fik det vist til at se ud som om "Nomore nails" er en sættelim, hvilket
det IKKE er.

Det han gerne vil vide er, om nogen har gode erfaringer med at bruge
Sættelim til ovennævnte opgave: at holde en fodliste af træ godt fast mod
betonvæg, uden brug af skruer.

Tak for evt. svar.

Mvh uh

Fra : Roy Normann

Dato : 24-04-11 13:46

"uh" skrev i nyhetsmeldingen: 4db40468$0$312$14726298@news.sunsite.dk ...

[...]

Mulig denne linken gir en god forklaring

http://www.byggebolig.no/index.php?topic=25998.0

Roy

Fra : uh

Dato : 26-04-11 11:34

"Roy Normann" skrev i meddelelsen

Mulig denne linken gir en god forklaring

http://www.byggebolig.no/index.php?topic=25998.0

Roy

Tak for dit link Roy, det blev sønnen glad for, så kan han også se at det
ikke bare er ham der ikke kan få s...... til at virke.

Han har nu fundet frem til at det nok skal være Sætlim, SIKAbond 520.

mvh uh