opvasker som slå HFI relæet
Fra : lom k

Dato : 23-04-11 15:47

jeg har en Ecotronic WPQ12-9011
jeg ved ikke hvor gammel den er.

problemet er at den slå HFI relæet med det samme.

Fejlen kom ca 5 min inde i en vask, så nu stå den med vand i bunden.

- Nogen som har et input til hvad fejlen kan være?? har tænkt på om det
kunne være varme legemet??
- nogen input om en rep kan betale sig, som sagt jeg ved ikke hvor
gammel den er.
- hvis jeg skal skifte den ud eller skifte varme legemet, så skal jeg
lige have vandet væk, nogen smart måde?? eller er det en klud og en
spand??

--
MVH

Lars-Ove Madsen
IT job søges. Sjælland

Fra : Hauge

Dato : 23-04-11 15:50

Hej
Den 23-04-2011 16:47, lom k skrev:
> Fejlen kom ca 5 min inde i en vask, så nu stå den med vand i bunden.

Varmelægemet er rådnet igennem, så det skal udskiftes.
> - hvis jeg skal skifte den ud eller skifte varme legemet, så skal jeg
> lige have vandet væk, nogen smart måde?? eller er det en klud og en
> spand??

Er det mekanisk ur? Prøv at sætte uret i skylle-program, så plejer det
at pumpe vandet ud når man tænder, uden at tænde for varmen. Du kan være
heldig.

Ellers prøv at spørge i dk.teknik.el, der sidder alle trikerne :)

Mvh Hauge

Fra : lom k

Dato : 23-04-11 18:10

Hauge wrote:

> [...]
> kan være heldig.
>
> Ellers prøv at spørge i dk.teknik.el, der sidder alle trikerne :)

tak for input jeg futter ...
forsat god påske

--
MVH