Sand i storsække
Fra : Søren

Dato : 22-04-11 12:03

Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
Århus-området??

-Søren

Fra : Roy Normann

Dato : 22-04-11 14:17

"Søren" skrev i nyhetsmeldingen:
4db15f91$0$1059$d40e179e@shockwave.dk.telia.net ...

Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
Århus-området??

-Søren

Vet ikke hva du mener med storsække, men selv små sække kan være meget
tunge.

Fra : Hauge

Dato : 22-04-11 14:21

Den 22-04-2011 15:16, Roy Normann skrev:
> Vet ikke hva du mener med storsække, men selv små sække kan være meget
> tunge.

Dem som er i alle byggemarkedskatalogerne, bigbags.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 22-04-11 14:23

Den 22-04-2011 13:03, Søren skrev:
> Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
> Århus-området??

Er der nogen speciel grund til at du skal have det i sække? Altså udover
at betale 2-3 gange prisen, for den samme mængde.

Men hvis du kan klare dig med levering på alm. lastbil, så snak med Bent
Hansen i Risskov, kan selvfølgelig også være han kan levere i sække, men
jeg har kun fået derfra i løsvægt.

Mvh Hauge

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-04-11 09:04

Hauge skrev

> Er der nogen speciel grund til at du skal have det i sække

Personligt er jeg lidt træt af de grusbunker der ligger hist og pist
og fylder godt op på vej + fortov uden den nødvendige afmærkning men
sådan er vi så forskellige ....

- Peter

Fra : Hauge

Dato : 25-04-11 16:15

Den 25-04-2011 17:03, Peter Lykkegaard skrev:
> Personligt er jeg lidt træt af de grusbunker der ligger hist og pist
> og fylder godt op på vej + fortov uden den nødvendige afmærkning men
> sådan er vi så forskellige ....

Ja her ved mig, har jeg selv plads på min grund til ret mange m3, uden
det fylder på vejen.

Derfor var det jo interessant at vide, om spørgeren absolut skulle bruge
i sække, men det er tydeligt at han slet ikke interesserer sig for svarene.

/Hauge

Fra : Søren

Dato : 28-04-11 21:04

Den 25-04-2011 17:14, Hauge skrev:

> [...]
> i sække, men det er tydeligt at han slet ikke interesserer sig for svarene.

Er faktisk interesseret, men har desværre haft påskeferie.

Skal lægge lidt ekstra fliser og derfor var det praktisk med en sæk for
ikke at sandet flyder over det hele...
Men det ser ud til at sandmanden.com faktisk er billigst...

-Søren

Fra : Mogens

Dato : 26-04-11 05:26

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
>
> Personligt er jeg lidt træt af de grusbunker der ligger hist og pist
> og fylder godt op på vej + fortov uden den nødvendige afmærkning men

Vores nabo afmærkede sin bunke jord, men så blev advarselstrekanten
stjålet. Personligt er jeg godt træt af forbrydere, men sådan er vi jo
så forskellige.

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-04-11 21:29

On Fri, 22 Apr 2011 13:03:23 +0200, Søren <sofuss@hotmail.com> wrote:

>Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
>Århus-området??

Prøv http://www.grusdirekte.dk/

Tit kan det ikke betale sig i sække.. så hellere få leveret det antal
meter man skal bruge.

//Martin

Fra : ABJ

Dato : 22-04-11 23:46

"Søren" <sofuss@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
> Århus-området??
>
> -Søren

Det er generelt alt for dyrt at købe sand og sten i big-bag, de fleste
vognmænd kan levere til under den halve pris.

Fra : Thomas

Dato : 23-04-11 03:36

On 22 Apr., 13:03, Søren <sof...@hotmail.com> wrote:
> Hej, er der nogen der kender en billig leverandør af sand i storsække i
> Århus-området??
>
> -Søren

Til alle de kloge hvad med at besvare mandens spørgsmål i stedet for
at udbrede jer om noget han ikke har spurgt om.

Søg på nettet og find en der leverer i dit område, hvis du går uden om
byggemarkederne så er prisforskellen minimal fra firma til firma.

Fra : Hauge

Dato : 23-04-11 12:06

Den 23-04-2011 11:35, Thomas skrev:
> Til alle de kloge hvad med at besvare mandens spørgsmål i stedet for
> at udbrede jer om noget han ikke har spurgt om.

Det gjorde man også, men er du utilfreds med hvordan usenet virker på,
så kan du jo bare fise af.

> Søg på nettet og find en der leverer i dit område, hvis du går uden om
> byggemarkederne så er prisforskellen minimal fra firma til firma.

Hvad er det lige du disker op med: "søg på nettet", magen til fjols.

Thomas, en dreng man ikke kan nå.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 23-04-11 12:11

Hej Thomas

> Til alle de kloge hvad med at besvare mandens spørgsmål i stedet for
> at udbrede jer om noget han ikke har spurgt om.

Skal du nu bestemme hvad man må og ikke må. Det her er Usenet, her
kan man spørge som man lyster, og man kan svare som man lyster,
kan du ikke klare de betingelser er det nok bedst at du finder et andet
sted at lege.

Max

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-04-11 09:34

Mogens skrev

> Vores nabo afmærkede sin bunke jord, men så blev advarselstrekanten
> stjålet.

Er en advarselstrekant korrekt afmærkning?

- Peter

Fra : Hauge

Dato : 29-04-11 16:43

Den 29-04-2011 17:34, Peter Lykkegaard skrev:
> Er en advarselstrekant korrekt afmærkning?

Hvis *du* ikke mener at det er korrekt afmærkning, så må *du* jo kunne
bevise det modsatte.

/Hauge