Medbringe kød ved indrejser i Danmatk
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-11 05:49

Vi får gæster fra Polen og de vil gerne medbringe npgle frosne
vildsvinekøller. Må man det. Der foresvæver mig noget om nogle
veterinære regler, men det er måske kun for ferskt kød?

Og nu vi er igang: Hvad med planter med jord?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Jubi

Dato : 06-07-11 12:20

"Kurt Hansen" <kurt@ugyldig.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
>
> Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Spørg her?
http://www.foedevarestyrelsen.dk/

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-11 15:39

Wed, 6 Jul 2011 13:19:37 +0200 skrev Jubi:

>"Kurt Hansen" <kurt@ugyldig.invalid> skrev i meddelelsen

>Spørg her?
>http://www.foedevarestyrelsen.dk/

Jow, fint nok, men Preben var et mulehår foran og serverede løsningen
for mig på et sølvfad

Fra : Preben

Dato : 06-07-11 13:10

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Import_og_eksport/Privat_indfoersel/Sider/forside.aspx

--
mvh/Preben

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-11 15:40

Wed, 06 Jul 2011 14:09:54 +0200 skrev Preben:

>http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Import_og_eksport/Privat_indfoersel/Sider/forside.aspx

Mucho Gracias, det var lige hvad jeg skulle bruge.

Fra : Preben

Dato : 06-07-11 15:59

Den 06.07.2011 kl. 16:39 skrev Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid>:

> Mucho Gracias, det var lige hvad jeg skulle bruge.

De nada
Der er måske lige en lille usikkerhed ang. ovenstående link:
Det gælder danske statsborgere på rejse i udlandet (EU), men det fremgår
ikke, om det også gælder andre EU-borgeres indrejse i Danmark!

--
mvh/Preben