Opskrifter på kattemad?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-11 06:19

70 kilo kat fundet på Øresundstoget
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/07/05/163752.htm?rss=true

Der skal åbenbart være etnisk gilde et sted i Danmark?

Nogen der har nogle gode opskrifter på Siamesersteg, Angoramedister
eller Maine Coon frikadeller? Norsk skovkat som kebab er måske ved at
være lidt overrendt, synes jeg. Friske input til nye retter?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-07-11 06:24

Det er da nok en lille løveunge der er sluppet ud
Sjovt nok at de journalister ikke lærer at stave og skrive forståeligt.

Steen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-11 17:25

Steen Jakobsen <ingen@post.dk> skrev i meddelelsen
4e13f174$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det er da nok en lille løveunge der er sluppet ud
> Sjovt nok at de journalister ikke lærer at stave og skrive
> forståeligt.

Det har de så, og du har tydeligvis ikke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 06-07-11 06:50

Den 06/07/11 07.18, Kurt Hansen skrev:
> [...]
> eller Maine Coon frikadeller? Norsk skovkat som kebab er måske ved at
> være lidt overrendt, synes jeg. Friske input til nye retter?

Du kan jo prøve at spørge i dk.fritid.dyr.kat - det må være den rette
gruppe

/Lars