dk-fritid-dyr-kat.dk
Fra : Allan G

Dato : 20-04-11 12:25

Er det kun mig der ikke kan komme ind på siden, eller er den nede?

Mvh Allan

Fra : Allan F

Dato : 20-04-11 13:41

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Er det kun mig der ikke kan komme ind på siden, eller er den nede?
>
> Mvh Allan

virker heller ikke her

Allan F

Fra : Allan G

Dato : 20-04-11 17:29

Her kommer så 1000 kr spørgsmålet hvilken adresse har webmaster Tony ? er
det mon webmaster@dk-fritid-dyr-kat.dk ?

Mvh Allan

Fra : Allan F

Dato : 20-04-11 18:21

> Her kommer så 1000 kr spørgsmålet hvilken adresse har webmaster Tony ? er
> det mon webmaster@dk-fritid-dyr-kat.dk ?
>
> Mvh Allan

Akvatisk livsform uden lunger og med lodret hale.

Allan F

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-11 20:33

In news:4daf09c8$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> typed:
> Her kommer så 1000 kr spørgsmålet hvilken adresse har webmaster Tony
> ? er det mon webmaster@dk-fritid-dyr-kat.dk ?
>
> Mvh Allan

Det plejer at være Webmoster og ikke Webmaster man skal henvende sig til.
Det er nok et levn fra den tid, da det var en dame der var web-ansvarlig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-11 21:04

In news:4daf34d5$0$315$14726298@news.sunsite.dk,
Tove Krieger <minimiv@privat.dk> typed:
> [...]
>

> Det plejer at være Webmoster og ikke Webmaster man skal henvende sig
> til. Det er nok et levn fra den tid, da det var en dame der var

Jeg fandt en hjemmeside, som vist nok er ret gammel, men det er
tilsyneladende Heidi (Mulles mor) der er stifter af gruppens hjemmeside.
Måske hun ved hvad der er galt.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-11 21:07

In news:4daf3c1a$0$315$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]
> tilsyneladende Heidi (Mulles mor) der er stifter af gruppens
> hjemmeside. Måske hun ved hvad der er galt.

Og lige en stor undskyldning til Heidi. Hun har jo lige mistet Mulle. Så hun
er "kun" Mivers mor nu.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-11 21:12

In news:4daf3ce5$0$304$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]
> Tove Krieger <minimiv@privat.dk> typed:

> Og lige en stor undskyldning til Heidi. Hun har jo lige mistet Mulle.

Jeg glemte selvfølgelig linket til den hjemmeside (Facebook), som jeg fandt.
Det må skyldes den uventede og kærkomne varme vi har haft idag.:

http://www.facebook.com/group.php?gid=28400128423#!/group.php?gid=28400128423&v=info

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 24-04-11 19:26

> Og lige en stor undskyldning til Heidi. Hun har jo lige mistet Mulle. Så
> hun er "kun" Mivers mor nu.

Helt iorden, Mulle lever ikke fysisk, men han står her i stuen i en fin
træ-urne, så han er her lidt alligevel :)

Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 24-04-11 19:25

> Jeg fandt en hjemmeside, som vist nok er ret gammel, men det er
> tilsyneladende Heidi (Mulles mor) der er stifter af gruppens hjemmeside.
> Måske hun ved hvad der er galt.

Næ, men jeg har lige spurgt Tonny om det stadig er ham, der står for
driften, det er det :)
Når jeg får fat i ham igen, skal jeg nok få en kontakt mailadresse :)

Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-11 22:07

In news:4db46b0f$0$308$14726298@news.sunsite.dk,
Heidi, Mivers mor <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> typed:

> Næ, men jeg har lige spurgt Tonny om det stadig er ham, der står for
> driften, det er det :)
> Når jeg får fat i ham igen, skal jeg nok få en kontakt mailadresse :)

Fint, tak for det Heidi. Jeg har godt nok aldrig selv brugt hjemmesidens
newsreader, men det er der jo mange andre i gruppen der gør.

Fra : Kate

Dato : 21-04-11 18:13

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Her kommer så 1000 kr spørgsmålet hvilken adresse har webmaster
> Tony ? er det mon webmaster@dk-fritid-dyr-kat.dk ?

Som andre har konstateret, så er siden oppe igen. Men desværre svarer
Tonny ikke på mails. Flere har spurgt gennem årene siden Jette forlod
kattesiden og jeg har også selv prøvet at skrive til ham, uden
resultat. Lidt ærgerligt.
Dog har jeg selv ryddet min profil for lang tid siden, men kan ikke
slette profilen.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Anelise

Dato : 21-04-11 12:35

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> Er det kun mig der ikke kan komme ind på siden, eller er den nede?
>
> Mvh Allan hej Allan

nu virker den i hvert fald hos mig.

mvh Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-04-11 14:39

In news:4db01664$0$316$14726298@news.sunsite.dk,
Anelise <anelise@mail.telenor.dk> typed:
> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse

> nu virker den i hvert fald hos mig.
>
> mvh Anelise

Det samme her. Det har nok bare været et lille teknisk uheld.

Fra : Allan G

Dato : 21-04-11 17:48

"> Det samme her. Det har nok bare været et lille teknisk uheld.

Hehe det tror jeg også

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 21-04-11 18:41

Helt oppe er hjemmesiden nu ikke
Jeg ville jo lægge lidt nye billeder i mit album, det duer vist ikke helt
endnu.
Så det må blive en anden dag, eller nogle andre billeder.

Mvh Allan