Kan man dele den trådløse forbindelse på e~
Fra : Torben

Dato : 06-07-11 08:29

Jeg har en notebook stående i et rum uden adgang til mit kablede netværk som
er koblet op mod min trådløse router.
kan man:
Fra det indbyggede netkort i notebooken sætte et kabel hen til en switch og
derfra dele netværket på andre PCere?
Ved ikke om jeg har forklaret det godtnok..
Jeg kører Windows 7..

Hvis man kan hvordan gør man så?

Mvh
Torben

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-07-11 08:57

On Wed, 6 Jul 2011 09:28:59 +0200, "Torben" <info@bodega-dueslaget.dk>
wrote:

> [...]
>kan man:
>Fra det indbyggede netkort i notebooken sætte et kabel hen til en switch og
Ja, "brigde" eller også kaldet bro".

>Ved ikke om jeg har forklaret det godtnok..
>Jeg kører Windows 7..
Ved ikke, men noget med at vælge de 2 netværkskort og hæjre klik og
vælg "brigde".

/Hans

Fra : Torben

Dato : 06-07-11 10:35

> [...]
>wrote:
>Ja, "brigde" eller også kaldet bro".
>Ved ikke, men noget med at vælge de 2 netværkskort og hæjre klik og

Åhh ja shit det har man ikke mulighed for i denne Win7 Start version, øv
også. _
Jeg kan se at muligheden er der på min Win7 Ultimate.

Tak aligevel Hans

Mvh
Torben

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-07-11 13:26

Torben <info@bodega-dueslaget.dk> wrote:

> "Hans Kjaergaard" wrote in message

> Åhh ja shit det har man ikke mulighed for i denne Win7 Start version, øv
> også.

Prøv at Google med: windows 7 starter ics.

Muligheden er der, men MS har åbenbart fjernet genvejen i Starter.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Leif Neland

Dato : 07-07-11 15:02

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at Google med: windows 7 starter ics.
>
> Muligheden er der, men MS har åbenbart fjernet genvejen i Starter.

Apropos amputerede ting i windows 7 starter:
Der kan ikke printes til cups med ipp, men ofte kan en cups-printserver også
bruge lpr-protokollen, og det har M$ IKKE fjernet. (Mon det er en
forglemmelse? :-]

Leif

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 06-07-11 20:34

On 06-07-2011 09:28, Torben wrote:
> [...]
> og derfra dele netværket på andre PCere?
> Ved ikke om jeg har forklaret det godtnok..

Hvis du kan køre Linux på din bærbare, evt. med Virtualbox, er der
masser af muligheder hvis du søger Google efter "linux as network bridge"

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Torben

Dato : 25-07-11 09:01

> [...]
>din bærbare, evt. med Virtualbox, er der masser af muligheder hvis du søger

Undskyld min forsinkede respons, takker for forslagene - kikker straks på
dem!

Mvh
Allan