Re: Stofas Zaptor og et (trådløst) netværk
Fra : TrekkieGrrrl

Dato : 04-07-11 20:03

Det har et par år på bagen ja. Det var det kabelmodem jeg fik udleveret fra stofa (well jeg tror faktisk vi på et tidspunkt fik et nyt for jeg er ret sikker på det første hvar hvidt/beige.. det her er sort)
Men ja det har kun en udgang.

Jeg er lidt forvirret over at du siger "flytte kablet fra Zaptorboxen.. for lige nu er den jo netop slet ikke sat til (det var frit valg mellem det - som alligevel ikke virkede, eller slet ingen tv-kanaler.. så snart jeg tog netkablet ud af Zaptoren kunne vi se TV igen...

Men jeg køber en lille switch - den her http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94792&type=0 skulle vel være ok? - her tirsdag (vi bor meget tæt på dem så det er vores normale "computerpusher") og så må vi se om jeg kan få det til at spille sammen :) HVIS ikke, så er det jo da ingen herregård spildt på den ekstra switch :)

~Trekkie

Fra : Theilo

Dato : 05-07-11 22:16

"TrekkieGrrrl" <trekkiegrrrl@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sammen :) HVIS ikke, så er det jo da ingen herregård spildt på den ekstra

Hvad hastighed har du ved stofa.

Deres kabelmodem de udleverer nu er også med switch indbygget (til bla
zaptor) og trådløst (som kan slukkes for)
og telefon stik i

Jeg gik op i hastighed, kostede ca 11kr mere her i området om måneden
(horsens) og fik udleveret et nyt modem UB.

Theilo