Peter Falk er død
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 24-06-11 23:16

http://nordjyske.dk/artikel/10/5/3/3897093/2/peter%20falk%2C%20alias%
20columbo%2C%20er%20d%F8d%2C%2083%20%E5r

Rest in peace, Peter Falk

Fra : Henry Vest

Dato : 25-06-11 08:03

Martin Mose Larsen wrote:

> http://nordjyske.dk/artikel/10/5/3/3897093/2/peter%20falk%2C%20alias%
> 20columbo%2C%20er%20d%F8d%2C%2083%20%E5r
>
> Rest in peace, Peter Falk

Jeg har lige et spørgsmål til ...

--
Henry Vest

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-06-11 09:15

Henry Vest wrote:

> Jeg har lige et spørgsmål til ...

Jeg er sikker på, at han er kommet i Himlen over Berlin!

Per V
--
De politikere, der har stemt for de nye strammede sprogkrav til
udlændinge, bør forpligtes til om tre måneder at demonstrere, at de har

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-06-11 09:34

Per Vadmand skrev:

> Jeg er sikker på, at han er kommet i Himlen over Berlin!

Den film må jeg se at få set. Men jeg husker også hans
fine, halvimproviserede spil i flere af John Cassavetes
film. Fx "Ægtemænd" og "En kvinde under indflydelse".
(Der ligger flere klip på YouTube).

P.s. Det ærgrer mig at vi aldrig fik set Columbos kone
i bare *et* enkelt af de mange tv-afsnit. Ja, jeg husker
godt at en politikollega optrådte som "kone", hvis
der skulle sættes en eller anden "fælde" op.

--
Herluf :·)

Fra : Hauge

Dato : 25-06-11 09:50

Den 25-06-2011 10:34, Herluf Holdt, 3140 skrev:
> P.s. Det ærgrer mig at vi aldrig fik set Columbos kone
> i bare *et* enkelt af de mange tv-afsnit. Ja, jeg husker
> godt at en politikollega optrådte som "kone", hvis
> der skulle sættes en eller anden "fælde" op.

Det gjorde vi jo reelt også, dog ikke i selve serien:

http://www.imdb.com/title/tt0078635/

Mvh Hauge

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 04-07-11 18:38

Den 25-06-2011 00:16, Martin Mose Larsen skrev:
> http://nordjyske.dk/artikel/10/5/3/3897093/2/peter%20falk%2C%20alias%
> 20columbo%2C%20er%20d%F8d%2C%2083%20%E5r
>
> Rest in peace, Peter Falk

ja også varme tanker herfra - go tur

jeg troede sgu lige det var den Daske sanger der spiller med i
rejseholdet som retsmediciner (jeg kan jo ikke stave) men han heder da
Peter Falck mener jeg - jeg tænkte det var sgu da synd da han næppe
meget mere ind 55 også selvom 83 ikke er nogen alder i vores dage :)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-07-11 20:04

Bo Morch Mogensen skrev:

> jeg troede sgu lige det var den Daske sanger der spiller med i
> rejseholdet som retsmediciner (jeg kan jo ikke stave) men han
> heder da Peter Falck mener jeg - [...]

Du tænker vist på Michael Falch:
http://da.wikipedia.org/wiki/Michael_Falch

--