Er der nogen der har erfaringer med BlueRa~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-06-11 10:01

jeg har fundet den her :
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=625002#extra

prisen er rigmelig
den støjer ikke særligt meget
meget langt batterilevetid
MEN MEN MEN der er så en af mine venner der mener
Billedklarhed    1400 ANSI lumens er alt for lidt - hvor en anden siger
det er ok fordi jeg har mørklægnings gardiner

jeg synes den ser go ud
og jeg er ligeglad med det der 3d

--
Mv Bo M Mogensen

Fra : Zeki

Dato : 20-06-11 15:19

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Billedklarhed 1400 ANSI lumens er alt for lidt - hvor en anden siger
> det er ok fordi jeg har mørklægnings gardiner

Hvis det er til film, så er lysstyrke ikke det vigtigste, med mindre den
skal bruges i et lokale med meget lys. Kontrastforholdet er langt vigtigere.
Den du peger på har 4000:1. Det er ikke særligt meget. Fx købte jeg en Sony
for fire år siden til 12K med 30000:1.

Hvis du vil have en mere tro biooplevelse med en PJ fra samme forhandler, så
kan jeg anbefale at bruge et par tusinde mere på denne meget anmelderroste:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=612890

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-11 10:01

Den 20-06-2011 16:19, Zeki skrev:
> Hvis du vil have en mere tro biooplevelse med en PJ fra samme forhandler, så
> kan jeg anbefale at bruge et par tusinde mere på denne meget anmelderroste:
> http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=612890

Den ser dælme go ud - og den larmer ikke mere ind den jeg har 28 dB er
ok 22 er utroligt virkeligt lang lampe levetid
har du selv sådan en ?

--
Mv Bo M Mogensen

Fra : Zeki

Dato : 22-06-11 08:38

> Den ser dælme go ud - og den larmer ikke mere ind den jeg har 28 dB er
> ok 22 er utroligt virkeligt lang lampe levetid
> har du selv sådan en ?

Nej. Jeg har - som sagt - en Sony HW10.

De nyere Epson-projektorer er kendte for deres gode filmgengivelse.