Film der kan få en til at fælde en
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-11 13:10

sad lige for funderede over hvad for film der kan det
jeg ved ikke hvorfor men jeg kan sådan kun komme på 2
Losing Isaiah (1995)
http://www.imdb.com/title/tt0113691/
jeg ved ikke rigtigt hvorfor ( for så er den sgu heller ikke være) , men
af en eller anden grund så går den lige under huden på mig - den der
groteske uretfærdighed , som Jessica Lange spiller / viser intet mindre
ind formidabelt

Sophie's Choice (1982)
http://www.imdb.com/title/tt0084707/

Der er det tæt på men , det er mer fornemelsen af at komme i dårligt
humør i et par dage efter ( ihvertilfælled første gang jeg så den )
og min kærlighed til det Tyske folk kan sammenfattes på bagsiden af et
25 øres frimærke

har det lidt på samme måde med
Schindler's List (1993)

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Zeki

Dato : 15-06-11 18:58
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-06-11 18:00

On 8 Jun., 14:09, Bo M Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> humør i et par dage efter ( ihvertilfælled første gang jeg så den )
> og min kærlighed til det Tyske folk kan sammenfattes på bagsiden af et

Der er en bruser-scene i "Schindlers Liste", der stadig har den effekt
på mig.

Og i det helt andet spektrum var jeg totalt knækket flere gange af Tv-
filmen "You don't know Jack", med Al Pacino som dødslægen Jack
Kevorkian. Siger en fyr, der egentlig er imod aktiv dødshjælp.