Drive ( Politiken vrøvler )
Fra : Peter Heide

Dato : 06-06-11 01:36

http://politiken.dk/kultur/film/ECE1297930/gratis-film---er-det-ulovligt/

"Nemt. Det kræver ikke mange klik på computeren, før man kan finde en gratis
udgave af Nicolas Winding Refns prisbelønnede 'Drive'. Men derfor er det
alligevel ulovligt at se den. "

Citat slut.

Tror journalisten har taget lidt fejl hér. Den nye Refn film Drive der får
premiere i DK til september findes ikke på nettet til fri download. Der
ligger et par klip fra filmen og det tror fjolset tilsyneladende er hele
filmen. Dårlig research men det er ikke noget nyt ifbm Politiken.

Fra : Zeki

Dato : 07-06-11 19:40

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det alligevel ulovligt at se den. "
>
> Citat slut.
>
> Tror journalisten har taget lidt fejl hér.

Mon ikke han forveksler den med den nye Nick Cage film "Drive Angry"

Fra : Peter Heide

Dato : 07-06-11 22:52

"Zeki" <zeki@dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han forveksler den med den nye Nick Cage film "Drive Angry"

Præcis !

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 07-06-11 22:10

Den 06/06/11 02.36, Peter Heide skrev:
> [...]
> Der ligger et par klip fra filmen og det tror fjolset tilsyneladende er
> hele filmen. Dårlig research men det er ikke noget nyt ifbm Politiken.

De vrøvler da. Hvis jeg kommer hen til Peter (som har downloadet
filmen), og ser den er det næppe "ulovligt at se den". Det er Peter, som
overtræder ophavsretten, men jeg kan ikke se, hvilken lov jeg skulle
overtræde.

Om man kan finde filmen på nettet interesserer mig ikke rigtigt, jeg
synes at man skal respektere kunstnernes ophavsret.

Mvh. Lars