Bedste film med Christopher Walken ?
Fra : JS

Dato : 04-06-11 21:18

Er der nogen som kan anbefale nogle gode film med Christopher Walken - gerne
ældre film også?

Fra : Zeki

Dato : 04-06-11 23:03

"JS" <js@no.email.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan anbefale nogle gode film med Christopher Walken -
> gerne ældre film også?

-The Dead Zone
-King of New York
-Suicide Kings

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-06-11 01:20

Zeki wrote:

> "JS" <js@no.email.com> skrev i en meddelelse
>
> -The Dead Zone
> -King of New York
> -Suicide Kings

Brainstorm
A View to a Kill

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-06-11 07:09

JS skrev:

> Er der nogen som kan anbefale nogle gode film med Christopher
> Walken - gerne ældre film også?

Jeg husker ham selvfølgelig først fra The Deer Hunter,
men også fra "Brainstorm" (1983), en sær lille film
instrueret af Douglas Trumbull.

Jeg mener også at han var eminent til skurkeroller,
fx til at spille "tyskere" i diverse krigsfilm. Her husker
jeg måske forkert.

--
Herluf :·)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-11 12:50

Den 05-06-2011 08:09, Herluf Holdt, 3140 skrev:
> Jeg husker ham selvfølgelig først fra The Deer Hunter,

Det er også den bedste - i min bog den næst bedste film der er lavet

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : MicJen

Dato : 05-06-11 19:39

Sleepy Hollow. Instrueret af Tim Burton.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-11 12:59

Den 04-06-2011 22:17, JS skrev:
> Er der nogen som kan anbefale nogle gode film med Christopher Walken -
> gerne ældre film også?

ja de er jo alle her - http://www.imdb.com/name/nm0000686/ - selv om i
pulp fiction & True Romance der er han ikke med i mere ind 5 minutter
eller der omkring ..to rigtigt gode film ..

The Dead Zone er en formidabel B film

The Prophecy (1995) synes jeg er skide go - men der skal man nok være
til det Okkulte for at synes det + den nok er svær at drive op med dk subs
( der er en efterfølger men jeg kan ikke huske hvad den heder ..)

Things to Do in Denver When You're Dead
husker jeg som en skide go film men jeg tror ikke han spiller nogen stor
rolle i den ...

Last Man Standing
er også go ..

Blast from the Past