The Walking Dead
Fra : Mr. D

Dato : 29-05-11 15:55

Jeg er normalt ikke til zombiefilm og den slags. Min mave kan ikke tåle det.
Nu har jeg lige set første af 6 afsnit af den lille zombieserie The Walking
Dead, og AAAAAARRRRGGGGHHHHH!!! Den remindede mig lige om, hvorfor jeg
IKKEEEEEEE ser den slags. Hold da fast, den er uhyggelig!!!

Okay, så har jeg set den, og jeg tror faktisk, jeg tager den voksne
velovervejede seriøse beslutning, at jeg ikke vil se resten af serien. Ikke
fordi jeg ikke tør, men fordi jeg er et voksent ansvarligt menneske, der
ikke vil bruge min dyrebare tid på det. Ja, så er det da kommunikeret ud.

.... og nu skal jeg ud og skifte underbukser

Simon

Fra : Klaus Petersen

Dato : 29-05-11 20:49

Mr. D wrote:

> [...]
> så er det da kommunikeret ud.
>
> ... og nu skal jeg ud og skifte underbukser

Synnes nu at alt det med de zombies egentlig blot virker tamt efter alt
det der er blevet lavet om sådan nogle.

Der er faktisk ikke den store variation i den metode at de dræber
menneskerne på, andet end at det er gået fra at være at dræbe folk for
at æde deres hjerner til blot at dræbe mennesker fordi de ikke er lige
som dem selv og så måske lige at spise lidt af ofrets kød også som et
ekstra slags bonus i et forsøg på at gøre det mere "uhyggeligt".

Så skulle du i stedet se den nye generation af vampyrer.
De er gået fra den gamle 2 tands bide og suge metode, til at være
væsener med et komplet tandsæt af hugtænder der flænser kødet af i
store stykker for at komme til blodet de har brug for.

Fra : Naess

Dato : 01-06-11 09:14

> [...]
> der ikke vil bruge min dyrebare tid på det. Ja, så er det da kommunikeret

Jeg har det på samme måde med Vild med dans og X-factor, men det er jo i
sidste ende om smag og behag. Enten er man til Zombiedans eller ej

Jeg har også lige set 1st sæson af TWD og synes egentlig den var OK, selvom
dialogen ind imellem haltede lidt. Tempoet er mere roligt i forhold til
filmene men zombie-scenerne er "troværdige" og ganske underholdende hvis man
er til den slags. Kan absolut anbefales til Z-fans.

Hilsen Kevin.

Fra : Mr. D

Dato : 01-06-11 16:57

"Naess" skrev i meddelelsen news:4de5f4ac$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> til filmene men zombie-scenerne er "troværdige" og ganske underholdende
> hvis man er til den slags. Kan absolut anbefales til Z-fans.

Ja, tempoet er nok roligere (selvom jeg ikke kender meget til
Zombiespillefilm). Jeg har det lidt med denne, som med BG. Jeg er scifi fan,
men i en serie som BG kan jeg ikke forvente lutter scifi GUF. Jeg må finde
mig i roligt tempo, lange dialoger og et hav af internt fnidderfnadder.

Det, som måske kølede mig lidt i denne episode af TWS, var den allerførste
dialog i bilen mellem de to betjente. Hold da fast hvor er den bare
østrogenpumpet. To kvinder, der sidder og plaprer løs og laver kvindelige
læbebevægelser mellem sætningerne. Det var slet ikke så mandigt, som
instruktøren åbenbart gerne ville have det til.

Ud over det, ja så blev jeg - zombienovice - skræmt fra vid og sans

simon

Fra : Steen

Dato : 01-06-11 21:59

Mr. D <sigri@detiparantesenemail.dk> wrote:

> Jeg er normalt ikke til zombiefilm og den slags. Min mave kan ikke tåle det.
> Nu har jeg lige set første af 6 afsnit af den lille zombieserie The Walking
> Dead

Havde ellers læst gode anmeldelser af denne serie på nettet, og set frem
til DVD'en.
Hvor har du og andre set den?

Fra : Mr. D

Dato : 01-06-11 22:19

"Steen" skrev i meddelelsen news:1k27grr.1d7stoxay5m4qN%isteen@gmail.com...

> Havde ellers læst gode anmeldelser af denne serie på nettet, og set frem
> til DVD'en.
> Hvor har du og andre set den?

Jeg håber ikke, du har læst min anmeldelse som noget negativt. Jeg synes
netop, første afsnit var godt, men jeg er ikke så god til uhygge. DVDen er
udkommet. Vær opmærksom på, at første sæson kun består af 6 afsnit
Simon

Fra : Mr. D

Dato : 03-06-11 09:09

"Mr. D" skrev i meddelelsen news:4de25e3f$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

Okay, da jeg havde fået skiftet underbukser, besluttede jeg mig alligevel
for at se serien færdig. Den er efter min mening absolut seværdig. God
historie og alting.
Simon