Hvis man ikke skriver hvad der er sandt i ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-11 01:37

jeg har jo haft en årelang tvist med en læge Søren Flemming Roed
primært over at jeg mente at det var mangelfuldt at foreslå
bugspytkirtel infektion behandlet med postevand , men det fik han
patientombuddets ord for at det var skam en rigtig go ide :)

Søren Flemming Roed kan heller ikke finde ud af hvad jeg heder hvorfor
jeg spurgte om det nu også var mig han omtalte i sin formulering -
hvortil patientombuddet mere eller mindre svarede at lægen kunne kalde
sine patienter hvad han havde lyst til ..

Søren Flemming Roed lavede også en rundskrivelse hvor han omtalte mig
ved nogen lidelser og diagnoser jeg aldrig har haft - hvor til Svend
Aage Feier der vist er direktøren for det hele ved patient ombuddet
ikke mente det var hans skøn der var noget forkert i at skrive at folk
fejlede noget de godt nok ikke gjorde ...og sagen der med var afsluttet
og kunne ikke genoptages - jeg studerede det lidt fordi selv om Søren
Flemming Roed godt nok er kreativ når han udøver sin inkompetence - så
tænkte jeg han måtte have det et sted fra og ganske rigtigt så var det
fejl artigt anført i en journal fra Hvidovre Kir gas der så rettede
fejlen da de blev klar over den var der ..

også endeligt mit spørgsmål hvis man spreder en løgn skal vi sige i go
tro er det så lovligt ? har han ikke en forpligtigelse til at underte
dem han har informeret om sagen at han rent faktisk har begået en fejl
og det forholde sig ikke som han har skrevet ?

iøvrigt har jeg aldrig skrevet under på en semtyggeerklæring til at
Søren Flemming Roed havde aktindsigt i mine journaler og patientombuddet
nægter at svare på hvordan han har fået det - har jeg ikke krav på at få
det at vide ?

--
Mv Bo M Mogensen