Nudisme & Fortorv ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-11 16:00

Det været oppe at vende før her i gruppen og jeg mener resultatet var at
man kan gå nøgen rundt i sit eget hjem og have - har skrevet sammen med
BW der ynder (ja det ligger lidt hænd i det uklare) men han vil gerne
være nøgen i indkørslen den private del af hans grund - hvor børnene i
den lokale børnehave så kan nyde synet af denne nøgne BW
Det er mit indtryk fra sidste Debat at det må han gerne ..

BW vil vistnok også gerne side nøgen på fortorvet

Det er jeg til gengæld ret sikker på han ikke må ?

endvidere er jeg også overbevist om han ikke må tage en stol og sætte
sig på fortorvet påklædt eller ikke - da logik må diktere at fortorvet
er anlagt for at folk til fods har et sted at gå - men på den anden side
så kan det jo godt være der slet ikke er nogen lovgivning om dette ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd