Mozilla Thunderbird og markering af meddel~
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-07-11 15:14

Hej

Hvordan gør jeg hvis jeg vil markere en tråd i Thunderbird (Windows).
Jeg kan markere hver enkelt meddelelse, men i f.eks. Outlook Express
kunne jeg markere en tråd og nye meddelelser i samme tråd var også
automatisk markeret.
Findes denne mulighed i Thunderbird?

En anden ting.
Er det ikke muligt at have flere signaturer at vælge imellem i Thunderbird?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-07-11 16:26

"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen

[...]

Vil du markere tråden som læst eller markere med en farve?
Jeg ved ikke, om en tilføjelse - f.eks. som nedenstående kan løse
problemet.
Ellers spørg evt. i mozilladanmark-forummet:
http://forum.mozilladanmark.dk/

https://addons.mozilla.org/en-us/thunderbird/addon/mark-all-read-button/

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-11 17:21

Uffe Bærentsen <leiti_FJERNES_@hotmail.com> writes:

> Er det ikke muligt at have flere signaturer at vælge imellem i Thunderbird?

Måske Signature Switch kan bruges:

https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/signature-switch/

--
Carl

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-07-11 18:28

Uffe Bærentsen skrev den 01-07-2011 16:13:
> Er det ikke muligt at have flere signaturer at vælge imellem i Thunderbird?

Jo, det hedder identiteter. De kan lægges ind med funktioner ->
kontoindstillinger -> klik på kontonavn i kolonnen til venstre ->
rediger identiteter.